Oriaq, wchodzący w skład Grupy IQS, został Sponsorem Głównym IAB ShowCase

przez | 08/02/2010

Firma ORIAQ, specjalizująca się w badaniach użytkowników nowych mediów, została Sponsorem Głównym, pierwszego w tym roku IAB ShowCase, organizowanego przez Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. IAB ShowCase to spotkanie dla marketerów, a jego celem jest przegląd najnowszych trendów branży internetowej. Temat przewodni najbliższego wydarzenia dotyczy marketingu szeptanego oraz marketingu w społecznościach.

W trakcie spotkania Krzysztof Krejtz, vice prezes Oriaq, wystąpi z prezentacją pt. „Zbiorowa mądrość internautów – czy można wyprzedzić i wyśledzić trend w internecie zanim się zacznie o nim mówić”.

„Wpisując się w konwencję spotkania postanowiliśmy pokazać case badawczy realizowany dla jednego z czołowych teleoperatorów, którego celem, co prawda, nie było wyśledzenie nowych trendów, ale doskonale pokazał on, jak internauci adaptują innowacje produktowe tworząc nowe trendy w zachowaniach konsumenckich i społecznych.” – zachęca do wysłuchania prezentacji Krzysztof Krejtz.

IAB ShowCase odbędzie się 4 lutego w warszawskim hotelu Radisson Sas.