dotPR dla Walutomatu

Agencja dotPR rozpoczęła współpracę z serwisem Walutomat.pl, pierwszym w Polsce społecznościowym narzędziem umożliwiającym użytkownikom wymianę walut w Internecie. Do zadań agencji należy nawiązanie relacji z mediami oraz budowa widoczności serwisu w Internecie.

Walutomat jest obecny w sieci od połowy listopada 2009 roku, dlatego działania komunikacyjne mają na celu wprowadzenie tej nowej usługi na rynek.

– Walutomat to usługa finansowa online, dlatego koncentrujemy się na informowaniu i edukowaniu rynku co do mechanizmów jej działania – mówi Adrian Łaźniewski koordynator projektu ze strony dotPR. – Celem działań jest budowa zaufania pomiędzy użytkowników a serwisem, któremu powierzają oni waluty – dodaje.

dotPR odpowiada również za prowadzenie dialogu z klientami serwisu, którzy są aktywni m.in. na jego forum. Współpraca potrwa minimum 6 miesięcy.

Walutomat.pl to społecznościowy system wymiany walut pomiędzy użytkownikami Internetu, który pozwala na eliminację pośrednictwa banków i kantorów. Waluty wymieniane są po kursie średnim, bez tzw. spreadu (różnicy pomiędzy kursem kupna i sprzedaży), co pozwala na oszczędności rzędu 2-3 proc. wartości transakcji.

dotPR – agencja public relations wyspecjalizowana w działaniach komunikacyjnych w Internecie, w tym szczególnie w tzw. nowych mediach (serwisy społecznościowe, mikroblogging, etc). Przewagą konkurencyjną dotPR jest również wykorzystywanie rozwiązań technologicznych w obszarze tradycyjnego public relations. Agencja obecna na rynku od początku 2008 roku wspierała wizerunkowo m.in. takich klientów jak HBO, Grupa Allegro, Kolporter S.A., ESKK, Exide/Centra, GG Pro (Livechat Software) czy Delikatesy internetowe A.pl. Specjaliści agencji prowadzą także szkolenia z zakresu wykorzystania technik PR w Internecie.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu