Dofinansowanie dla projektu agencji interaktywnej Think Kong

przez | 08/02/2010

Agencja marketingu interaktywnego Think Kong (www.thinkkong.pl) podpisała umowę z Polską Agencją Rozwoju Przedsiębiorczości (www.parp.gov.pl). Na jej podstawie dofinansowaniem zostanie objęty jeden z projektów agencji – stworzenie innowacyjnej e-usługi adresowanej do osób aktywnych fizycznie. Umowa przewiduje wsparcie realizacji projektu w ramach unijnego Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka – Działanie 8.1, w łącznej kwocie 500 tys. zł. Zakończenie pierwszego etapu projektu przewidziane jest na czerwiec b.r. Realizacją projektu pokieruje Sławomir Ossowski – Technology Director agencji Think Kong.

Think Kong (www.thinkkong.pl) to agencja interaktywna, której obszarem specjalizacji są działania marketingowe on-line, w szczególności kampanie oparte na wykorzystaniu serwisów społecznościowych, strategiczne wsparcie komunikacji marek w Internecie. Firma działa w ramach grupy skupiającej m.in. On Board Public Relations i agencję reklamową San Markos.

źródło/autor: Think Kong

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.