Wystartował blog ekspercki EmailMarketing.pl

przez | 06/02/2010

Implix uruchomiła pierwszy w Polsce blog ekspercki poświęcony email marketingowi. Blog EmailMarketing.pl prowadzony jest przez ekspertów z branży i ma na celu popularyzację email marketingu jako jako jednego z najbardziej efektywnych kanałów komunikacji marketingowej zarówno dla firm z sektora MSP, jak i korporacji.

“Według najnowszych badań Direct Marketing Association email marketing przynosi zwrot nawet 4200% poniesionego nakładu. Oznacza to, że jedna złotówka wydana na email marketing może przynieść nawet 42 PLN zwrotu. Proszę pokazać mi jaka inna forma marketingu czy reklamy może przynieść tak dobre wyniki. Chcemy uświadomić polskim przedsiębiorcom, że jest o co walczyć!” – mówi Szymon Grabowski, założyciel EmailMarketing.pl, prezes Impix i jednocześnie twórca największej w Polsce platformy email marketingowej GetResponse.com.

Blog EmailMarketing.pl dedykowany jest przedsiębiorcom, marketerom oraz wszystkim tym, którzy prowadzą sprzedaż lub promocję w internecie, a pragną zwiększać przychody i zyski swojej firmy, jednocześnie zmniejszając koszty.

Wyróżnikiem bloga są nagrania video, przedstawione w konwencji nieformalnej rozmowy, w których eksperci przedstawiają najnowsze trendy z branży i poruszają bieżące tematy związane z email marketingiem.

Założycielem bloga jest firma Implix z Gdyni, która od 10 lat tworzy największą platformę do email marketingu w Polsce – GetResponse.

“Zdecydowaliśmy się na uruchomienie bloga emailmarketing.pl z kilku powodów. Najważniejszym jest chęć podzielenia się z internautami szeroką wiedzą i 11-letnim międzynarodowym doświadczeniem z zakresu email marketingu i działań marketingowych w internecie. Jesteśmy rdzennie polską firmą, która rocznie dostarcza ponad 5 miliardów wiadomości email i obsługuje 100 000 klientów ze 172 krajów.  Po sukcesach na rynkach zagranicznych cieszymy się, że w 2010 roku będziemy mogli przenieść nasze doświadczenia na rynek polski, a EmailMarketing.pl jest początkiem tej strategii. Chcielibyśmy, aby ten blog stał się źródłem marketingowych inspiracji, zarówno dla indywidualnych przedsiębiorców, jak i dużych firm.” – dodaje Szymon Grabowski.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.