Polska spółka Comarch na podkładzie niemieckich linii Air Berlin

przez | 06/02/2010

4 miliony kubków Comarch – polskiej spółki IT pojawi się na pokładach samolotów linii lotniczych Air Berlin. Już 15 lutego rusza kolejny etap kampanii reklamowej Comarch w Niemczech. Niemiecka kampania pod hasłem „Comarch. Software mit Weitblick” prowadzona jest od września 2009 roku. Jej celem jest zwiększenie świadomości marki Comarch. Spółki i produkty niemieckiego producenta oprogramowania SoftM, przejętego przez krakowską firmę w listopadzie 2008 roku, zmieniły nazwę na Comarch.

Motywem przewodnim kampanii jest „pokolenie przyszłości”, dla którego korzystanie z innowacyjnego oprogramowania Comarch stanie się czymś oczywistym, intuicyjnym i naturalnym.  Kreację do kampanii przygotowała agencja interaktywna SoInteractive. Firma ta odpowiada również za jej realizację.

Niemiecka kampania Comarch jest dla agencji sprawdzianem umiejętności poruszania się na zagranicznym rynku reklamowym, który na ogół nie kojarzy się z ofertą agencji interaktywnych.

– Dzięki szerokim kompetencjom potrafimy tworzyć i realizować kompleksowe kampanie wykraczające poza Internet –  mówi dyrektor kreatywny agencji SoInteractive Grzegorz Gracz.

Działania marketingowe potrwają do 31 marca 2010 roku. Obejmują one kampanię outdoorową, działania ambientowe, konferencje i road show’y, a także promocję w Internecie oraz w prasie.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.