Wielkanocna kampania Majonezu Kieleckiego

przez | 04/02/2010

WSP „Społem”, producent Majonezu Kieleckiego, wraz z nowym rokiem rozpoczęła szereg intensywnych działań promocyjnych. Po 50-tych urodzinach w kolejne półwiecze Kielecki wchodzi z rozmachem – razem z loterią „Wygraj podwójnie! Dla siebie i niepełnosprawnych dzieci!”. Akcja ruszyła 1 lutego tego roku, a do wygrania jest łącznie ponad 100 tysięcy złotych.

Promocja jest jednocześnie jednym z działań prospołecznych Spółdzielni – połowa z każdej wygranej kwoty przekazana zostanie bezpośrednio laureatowi, druga natomiast zasili wybraną przez niego Organizację Pożytku Publicznego. Loteria będzie wspierana kampanią reklamową w telewizji. Dodatkowo w lutym rusza kampania PR w prasie kobiecej, handlowej i branżowej. Planowane jest też zwiększenie działań informacyjnych w Internecie: w portalach kobiecych, na forach i blogach kulinarnych oraz społecznościach (Nasza Klasa, Facebook i You Tube).

Kampania ma za zadanie odświeżyć wizerunek marki, dotrzeć do młodszej grupy konsumentów oraz uzyskać zwiększenie sprzedaży Majonezu Kieleckiego w okresie Wielkanocnym. Na czas jej trwania Kielecki zmieni swoją standardową etykietę na nową, nawiązującą do tematyki akcji, a w sklepach pojawią się materiały POS.

Zasady Loterii

Udział w promocji może wziąć każdy, kto zakupi odpowiednio oznakowane opakowanie Majonezu Kieleckiego (250, 310, 500 lub 700 ml) i w okresie od 1 lutego do 31 maja wyśle SMS-em unikalny kod znajdujący się pod banderolą. W każdym miesiącu rozlosowana będzie jedna nagroda pierwszego stopnia, dodatkowo co tydzień można będzie wygrać nagrodę II stopnia. W przypadku wygranej, zwycięzca musi wysłać do WSP Społem banderolę z wylosowanym kodem oraz paragon potwierdzający zakup Majonezu Kieleckiego. Dzięki temu on sam będzie mógł spełnić swoje mniejsze lub większe marzenie, a niepełnosprawne dzieci uzyskają realne wsparcie.

Dokładne informacje na temat Loterii znajdują się na stronie www.wspspolem.com.pl