PMT Marketing System oferująca kompleksowe działania BTL-owe (w tym merchandisingowe) podpisała umowę na świadczenie rozbudowanych działań merchandisingowych dla Domu Wina

przez | 03/02/2010

Z dniem 18.01.2010 PMT Marketing System rozpoczęła współpracę z renomowanym importerem win hiszpańskich, urugwajskich i włoskich- Domem Wina.

Dom Wina jest cenionym importerem ponad 250 wyjątkowych win, pochodzących z wyżej wymienionych regionów świata.

PMT Marketing System odpowiadać będzie za działania merchandisingowe importera win w całej sieci Marko w Polsce- tj. w 29 obiektach.

Agencja zajmie się prawidłową ekspozycją towarów oraz ich aktualizacją. Ponadto PMT Marketing System zajmie się również logistyką wszelkich materiałów promocyjnych- POS. Agencja będzie miała możliwość pełnego doradztwa w zakresie budowania strategii efektywnej półki z winami klienta.

Umowa została zawarta na czas nie określony a Dom Wina zastrzegł sobie możliwość rozszerzenia ram współpracy z PMT Marketing System.

PMT Marketing System miała już wcześniej przyjemność pracować z producentami i importerami różnego rodzaju alkoholi i posiada rozbudowane doświadczenie zarówno w merchandisingu jak i promocji produktów tej branży.

źródło/autor: PMT Marketing System