OS3 promuje kobiecą ofertę Mitsubishi

przez | 03/02/2010

OS3 multimedia przygotowała kampanię internetową wspierającą limitowaną wersję modelu Colt z pakietem InStyle w atrakcyjnym kredycie 50/50 – zero odsetek, zero prowizji. Prowadzone pod hasłem: „o nim marzą kobiety” aktywności skierowane są – podobnie jak oferta InStyle – do kobiet.

W ramach kampanii OS3 multimedia przygotowała dedykowaną promocji stronę internetową, pozycjonującą model Colt z pakietem InStyle jako ofertę idealną dla kobiet i stworzoną z myślą o nich. Prowadzone w ramach kampanii działania potrwają do marca, obejmą m.in. serwisy: Interia.pl, WP.pl, Onet.pl i wybrane witryny zrzeszone w sieci Glossy Media.

Kampania wspierająca model Colt to kolejny etap współpracy OS3 multimedia z Mitsubishi Motors, zapoczątkowanej w połowie ub. r. Długofalowa strategia obecności w Internecie przewiduje m.in. uruchomienie serwisu korporacyjno-produktowego Mitsubishi Motors, opiekę merytoryczną i techniczną nad nim, a w przyszłości rozwój i rozbudowę o nowe funkcjonalności. Ostatnią aktywnością przygotowaną przez OS3 dla Mitsubishi była prowadzona w październiku ub. r. kampania internetowa modelu Lancer obejmująca również telewizję i prasę.

źródło/autor: OS3 multimedia