IDMnet wprowadził sieć budowlaną Budowia

przez | 03/02/2010

Budowia zadebiutowała na rynku 1 lutego. W ramach sieci zrzeszone są 43 serwisy internetowe, wyspecjalizowane w tematyce budowlanej, gwarantujące dotarcie do ponad 4 400 000 użytkowników miesięcznie.

Budowia to wyspecjalizowana sieć reklamy internetowej związana z rynkiem budowlano-mieszkaniowym. Serwisy należące do sieci zostały dobrane pod kątem potrzeb profesjonalistów oraz osób poszukujących w Internecie informacji dotyczących zakupu i urządzania mieszkania, domu, ogrodu. Do sieci należy wiele serwisów będących liderami tej kategorii m.in.: muratordom.pl, dom.pl, e-mieszkanie, architekci.pl, przetergibudowalne.pl, wnp.pl.

Budowia oferuje kampanie zasięgowe i sprzedażowe, reklamę w wyszukiwarkach, reklamę kontekstową, pakiety behawioralne oraz 11 profili tematycznych, takich jak: twój dom, dobre wnętrze, ogród i otoczenie, w kobiecym stylu. Ważnym elementem oferty jest pakiet społeczności, wykorzystujący rosnącą popularność forów budowlanych. W ofercie Budowii znajdą się też pakiety umożliwiające klientom sieci dotarcie do odbiorców biznesowych – m.in. finansowanie inwestycji i B2B. W ramach sieci dostępna będzie również oferta video oraz niestandardowe kampanie, bazujące na autorskich rozwiązaniach wydawców zrzeszonych w nowej sieci. Budowia zapewni klientom kompleksową realizację kampanii, obejmującą analizę, kreację, badania w Internecie i obsługę techniczną.

„Od wielu lat IDMnet specjalizuje się w planowaniu kampanii internetowych dla branży budowlanej, wnętrzarskiej i wykończeniowej. Skupiamy w swoim portfolio największe, najbardziej rozpoznawane, wielokrotnie nagradzane serwisy budowlane. Jesteśmy niekwestionowanym liderem tej kategorii. Przez ostatnie lata dobrze poznaliśmy potrzeby klientów i obserwowaliśmy jak tematyka budowlana z powodzeniem rozwija się w sieci. Powstanie Budowii jest efektem naszych doświadczeń i naturalnym etapem rozwoju IDMnetu na tym rynku.” – wyjaśnia Anna Kaczmarska – Członek Zarządu – IDMnet.

Za zespół Budowii odpowiadać będzie Marta Lipka-Krawczyk – Dyrektor Sprzedaży. Budowia to kolejna specjalistyczna sieć wdrożona przez IDMnet. W sierpniu rozpoczęła działalność kobieca sieć reklamowa 4clover, a w październiku – sieć reklamy video Clipnet. W poniedziałek uruchomiona została strona internetowa www.budowia.pl, na której można znaleźć pełne informacje o ofercie sieci. Serwis opracowała SUPERMEDIA Interactive. Pod koniec lutego planowana jest konferencja prezentująca nową sieć oraz wyniki realizowanego przez IDMnet badania postaw konsumenckich w budownictwie.

źródło/autor: IDMnet