Diallo w DIALOGu – startuje nowa telefonia komórkowa

przez | 03/02/2010

Telefonia DIALOG rozpoczęła promocję swojej nowej usługi – telefonii komórkowej pod nazwą Diallo. Wizerunek marki bazuje na poczuciu bezpieczeństwa, radości, emocjach i pozytywnej energii, płynącej z kontaktu. Podkreślono znaczenie, jakie mają więź z bliską osobą, porozumienie, komunikacja i nowoczesność.

Nazwa Diallo powstała w wyniku połączenia słów dialog i hallo. Zwrot hallo jest ogólnie rozpoznawalny; wypowiadany często jako powitanie przy odbieraniu połączenia telefonicznego. Wskazuje na otwartość i chęć nawiązania kontaktu. Diallo jest zakorzenione w rzeczywistości poprzez połączenie słów znanych zarówno ludziom młodym, jak i przedstawicielom starszego pokolenia. Dzięki temu nazwa jest prosta, zrozumiała, przyjazna i nie wzbudza kontrowersji.

– Usługi oferowane przez DIALOG umożliwiają sprawną komunikację i dzielenie się pozytywnymi emocjami – podkreśla Robert Banasiak, wiceprezes zarządu Telefonii DIALOG S.A. – Tak jest również w przypadku telefonii komórkowej, która pomaga nawiązywać i utrzymywać ciepłe relacje z bliskimi. Ta idea znajduje odzwierciedlenie w haśle „Radości z bliskości”, będącym wiodącym komunikatem marki – dodaje.

Z Diallo rozmowy są niezwykłe. Uwidoczniono to w warstwie graficznej poprzez przedstawienie dialogu między dwoma postaciami w sposób zaskakujący, humorystyczny, niestandardowy. Raz jest to mężczyzna – wielbiciel zwierząt, który czule rozmawia z papugą, a raz mama – komunikująca się ze swoim kilkuletnim dzieckiem na plaży, przystawiając do ucha muszlę jak słuchawkę telefonu. Obie kreacje podkreślają beztroskę i radość z bliskich relacji.

Głównymi kanałami komunikacji są materiały BTL, Internet, informacje w Biurach Obsługi Klienta operatora, mailing pocztowy do abonentów DIALOGu i informacja na ekranie telewizorów abonentów telewizji cyfrowej DIALOGu. Autorem nazwy nowej usługi oraz strategii kreatywnej jest Agencja Reklamowa CzART z Wrocławia, będąca również autorem wszystkich materiałów BTL.

Usługa telefonii komórkowej Diallo kierowana jest do klientów indywidualnych i biznesowych, zarówno w modelu abonamentowym, jak i na kartę. Oferta promocyjna przygotowana przez DIALOG z okazji premiery nowej telefonii komórkowej premiuje klientów już korzystających z innych usług operatora: telefonu stacjonarnego, internetu czy telewizji. Klient, który posiada 3 lub więcej usług wybierając dowolną taryfę abonamentową Diallo zapłaci przez pierwsze 4 miesiące tylko symboliczną złotówkę abonamentu.

źródło/autor: DIALOG

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.