Pokaż się! Rusza KMAG.pl

przez | 02/02/2010

W lutym pod adresem www.kmag.pl startuje nowy portal internetowy, który podobnie jak miesięcznik K MAG, będzie awangardowym „kompasem kulturalnym”/medium, poświęconym najciekawszym wydarzeniom w filmie, dizajnie, modzie, kulturze i sztuce. Jednak przede wszystkim adres ten już wkrótce stanie się zupełnie nową platformą komunikacji. KMAG.pl powstał we współpracy z agencją interaktywną Przeagencja.

KMAG.pl jest innowacyjny nie tylko od strony wizualnej. Nowatorski jest sam koncept platformy dla „dawców” i „biorców” sztuki, który polega między innymi na udostępnianiu użytkownikom narzędzi auto-promocyjnych, w tym możliwość zaprezentowania na stronie swoich prac  i osiągnięć w różnych dziedzinach (moda, fotografia, grafika, malarstwo, film) oraz poddania ich krytyce innych użytkowników. Jednym z elementów wspierających twórczość młodych talentów będą organizowane w ramach portalu aukcje Vickreya, które stanowią nowość na polskim rynku aukcji internetowych. Jest to rodzaj aukcji często spotykany na rynku dzieł sztuki, gdzie oferty składane są niejawnie a rozliczenie następuje po drugiej najlepszej cenie. Taka formuła skłania uczestników do składania ofert odsłaniających ich prawdziwe preferencje — każdy z nich jest świadom, że jeśli wygra, to i tak zapłaci cenę niższą niż zawartą w składanej ofercie.

„Pierwszy numer miesięcznika K MAG ukazał się mniej więcej rok temu, uruchomienie portalu w obecnej, rozbudowanej formule to następny kamień milowy w urzeczywistnianiu się naszej wspólnej wizji stworzenia dynamicznej, nowatorskiej i pełnej życia platformy pod jednym szyldem, którym jest „K Mag.”– mówi o swoim nowym przedsięwzięciu Mikołaj Komar, redaktor naczelny miesięcznika K MAG i portalu KMAG.pl. „To nie tylko internetowa wersja naszego miesięcznika, bo KMAG.pl to znacznie więcej… Wierzymy, że nasz portal już wkrótce stanie się platformą dialogu pomiędzy młodymi talentami a uznanymi artystami, autorytetami w dziedzinie mody, sztuki i kultury. Jego powstanie wynika z zapotrzebowania naszych czytelników. Dzięki nam każdy będzie mógł zostać twórcą. Pod pewnymi względami przypomina on bardziej popularne portale społecznościowe niż klasyczny serwis internetowy.” Zaproszenie znanych osobistości, mistrzów w poszczególnych dziedzinach kultury będzie wspierać KMAG.pl w pełnieniu roli mecenasa nowej, często nieodkrytej jeszcze, sztuki.

Portal www.kmag.pl podobnie, jak jego starsza drukowana wersja, pozycjonowany jest jako medium kreujące trendy, skierowane do osób poszukujących nowych impulsów w kulturze masowej. Głównymi odbiorcami są ludzie młodzi, ale wyznacznikiem jest nie tyle wiek użytkowników, co raczej pełen pasji styl życia. Nasz uznany za opiniotwóczy magazyn dzięki portalowi dotrze do nowej bardzo szerokiej grupy odbiorców… – dodaje Mikołaj Komar.

Już od ponad roku K Mag dystrybuowany jest w sieci kin Cinema City w całej Polsce oraz w salonach prasowych: Empik, In Medio, Relay, Virgin, Traffic, Kolpolter, GLM, Ruch a także sieć wypożyczalni Beaverly Hills. Jego obecny nakład wynosi 45 000 egzemplarzy. Część trafia również bezpośrednio do rąk wyselekcjonowanej grupy klientów, m.in. właścicieli firm, celebrities oraz  marketerów.  Cena 120 – stronicowego pisma wynosi  6.66 zł.

KMAG.pl powstał we współpracy z agencją interaktywną Przeagencja (dawniej Way4you), która istnieje na rynku od 2000. roku i specjalizuje się w marketingu interaktywnym. Oprócz standardowych działań takich jak opracowanie strategii obecności marek w internecie, produkcji stron internetowych czy pozycjonowaniu w wyszukiwarkach, agencja nie stroni od stosowania nowoczesnych narzędzi np. z zakresu social marketingu.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.