MAKRO Cash & Carry stawia również na sieciowych klientów z sektora HoReCa

przez | 02/02/2010

Z dniem 1 lutego 2010 w MAKRO Cash & Carry rozpoczyna funkcjonowanie Dział ds. Kluczowych Klientów, którego głównym zadaniem będzie dbałość o najwyższą jakość współpracy z sieciowymi klientami z sektora HoReCa. Decyzja o powołaniu zespołu wynika z chęci dostosowania usług firmy do specyficznych potrzeb poszczególnych grup klientów.

Za współpracę z klientami profesjonalnymi będzie odpowiadał Leszek Jurczak, który z początkiem lutego obejmuje stanowisko Menedżera ds. Kluczowych Klientów. Jego następcą na stanowisku Menedżera ds. Klientów HoReCa został zaś Maurice Beurskens.

Adresatami działań nowo powstałego zespołu są klienci sieciowi, którzy obok niezależnych przedsiębiorców stanowią ważną grupę odbiorców oferty MAKRO. Celem zmian jest dywersyfikacja usług z uwzględnieniem różnorodnych wymagań profesjonalnych klientów. Dodatkowym, nowym narzędziem mającym usprawnić działalność na rzecz klientów z grupy HoReCa jest usługa dowozu, dostępna obecnie w wybranych halach MAKRO.

Atrakcyjne ceny i kompleksowość asortymentu, a także szkolenia i doradztwo gastronomiczne prowadzone przez ekspertów w MAKRO Centrum Rozwoju Firm decydują o popularności naszej firmy wśród klientów HoReCa – mówi Leszek Jurczak. Tworząc zupełnie nowy dział ds. Kluczowych Klientów MAKRO zamierza wzmacniać pozycję lidera polskiego rynku zaopatrzenia gastronomii oraz pozyskiwać nowych, wymagających klientów sieciowych.

źródło/autor: MAKRO

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.