Skuteczna kampania – konkurs dla pasjonatów e-marketingu

przez | 01/02/2010

Jaka wg Ciebie kampania on-line w 2009 roku była najciekawsza, najskuteczniejsza i dlaczego?” To pytanie w konkursie dla pasjonatów e-marketingu – „Skuteczna kampania”. Konkurs został zorganizowany przez Concept Labs we współpracy z autorami blogów poświęconych tematyce  komunikacji i marketingu w nowych mediach – Jackiem Gadzinowskim i Mirkiem Połyniakiem.

Do 16 lutego 2010 Internauci mogą publikować swoje odpowiedzi konkursowe w postaci komentarzy na stronach blogów: http://www.gadzinowski.pl/ Jacek Gadzinowski czyli komunikacyjna trepanacja czaszki http://mirekpolyniak.wordpress.com/ Mirek Połyniak – Skuteczny e-marketing

Najciekawsze odpowiedzi zostaną nagrodzone atrakcyjnymi zestawami książek ufundowanymi przez Wydawnictwo Helion – lidera na rynku poradników dla biznesu i literatury informatycznej.

W zestawach nagród pojawią się następujące tytuły:

  • Godzina dziennie z Web Analytics. Stwórz dobrą strategię e-marketingową, Avinash Kaushik
  • E-biznes. Projektowanie dochodowych serwisów, Lance Loveday Sandra Niehaus
  • Marketing wirusowy w internecie, Piotr R. Michalak, Damian Daszkiewicz, Anna Musz
  • BRAND sense – marka pięciu zmysłów, Martin Lindstrom
  • Zabójczo skuteczne treści internetowe. Jak przykuć uwagę internauty, Gerry McGovern

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.