Ciszewski Financial Communications dla Neinver

przez | 29/01/2010

Agencja Ciszewski Financial Communications rozpoczęła współpracę z Neinver, jedną z największych firm działających na europejskim rynku nieruchomości komercyjnych.Agencja Ciszewski Financial Communications została wybrana w przetargu na obsługę public relations. Współpraca dotyczy PR-u korporacyjnego Neinver oraz działań komunikacyjnych inwestycji firmy realizowanych obecnie na polskim rynku ze szczególnym uwzględnieniem projektu dotyczącego przebudowy dworca w Katowicach i budowy Galerii Katowickiej. Współpraca obejmuje: relacje z mediami, społecznościami lokalnymi, liderami opinii i decydentami, a także działania wykorzystujące social media oraz Internet. Agencja będzie odpowiedzialna również za doradztwo w sytuacjach kryzysowych, szkolenia medialne, a także tworzenie strategii komunikacji nowej inwestycji. Ze strony agencji za projekt odpowiada Robert Borowicz i Aleksandra Gryciuk.

„Agencja Ciszewski Financial Communications zaprezentowała najbardziej kompleksową, spójną i ciekawą propozycję działań zarówno dla naszej firmy, jak i jej projektów. Zaczynamy współpracę, która dla nas wszystkich będzie wielkim wyzwaniem i ciekawym doświadczeniem. Już niebawem będziemy mogli ocenić jej pierwsze efekty” – mówi Monika Olejnik-Okuniewska koordynator ds. marketingu, NEINVER Polska.

NEINVER to hiszpańska firma od ponad czterdziestu lat specjalizująca się w realizacji projektów komercyjnych – jest deweloperem, zarządcą powierzchni handlowych, biurowych, prowadzi również działalność inwestycyjną. Neinver zajmuje pierwsze miejsce w zarządzaniu centrami outlet w Hiszpanii, Polsce i Niemczech oraz jest drugim operatorem centrów outlet w Europie. W Polsce aktywnie działa od dziesięciu lat. W 2009 roku firma rozpoczęła realizację największego z dotychczas zrealizowanych projektów w Polsce – przebudowy dworca kolejowego w Katowicach.

„Fakt, że firma Neinver wybrała Ciszewski Financial Communications do prowadzenia komunikacji przy tak prestiżowym i trudnym projekcie jest dla nas ogromnym wyróżnieniem i docenieniem specjalizacji Agencji w obszarze nieruchomości. Projekt przebudowy dworca w Katowicach z komunikacyjnego punktu widzenia jest bardzo interesujący i złożony. Jego realizacja będzie dla nas interesującym wyzwaniem” – mówi Paweł Tomczuk, Dyrektor Generalny Ciszewski Financial Communications.

źródło/autor: Ciszewski Financial Communications

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.