Agencja 9.90 Public Relations rozpoczyna współpracę z wrocławskim pięciogwiazdkowym hotelem THE GRANARY. Butikowy hotel jest zrzeszony w sieci Small Luxury Hotels of the World

Agencja 9.90 Public Relations podpisała umowę z luksusowym hotelem butikowym The GRANARY. W zakresie działań agencji znalazły się między innymi: media relations, B2B, komunikacja wewnętrzna, komunikacja audiowizualna, e-PR oraz zarządzanie sytuacjami kryzysowymi.

Umowa została podpisana na 6 miesięcy z możliwością przedłużenia. Osobą odpowiedzialną za realizacje działań komunikacyjnych jest Piotr Górnisiewicz , konsultant agencji 9.90 Public Relations.

„THE GRANARY” to jedyny w swoim rodzaju luksusowy hotel butikowy we Wrocławiu. Hotel oferuje 47 luksusowych apartamentów. Ten szesnastowieczny zabytek, usytuowany w historycznym centrum Wrocławia, został starannie odrestaurowany, dzięki czemu uzyskał charakter wyjątkowego hotelu butikowego. The Granary łączy w sobie wyjątkowość zabytkowego miejsca i jego historii z niezwykłą precyzją nowoczesnego projektowania. Autorem koncepcji architektonicznej jest słynna paryska pracownia Gottesman Szmelcman Architecture.

Hotel nie korzystał do tej pory z usług agencji PR. Za pozyskanie klienta odpowiada zespół agencji 9.90 Public Relations.

źródło/autor:9.90 Public Relations

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu