Zimowa kampania Bonarka City Center

przez | 25/01/2010

Wystartowała kolejna kampania reklamowa Bonarka City Center w Krakowie, związana z zimowymi wyprzedażami. Nowe visuale pojawiły się na nowoczesnych nośnikach – mobile backlight.

Kolejna, trzecia już odsłona reklamy, nawiązuje do charakterystycznego punktu „orientacyjnego” Bonarki – komina oraz bociana, który nie chce odlecieć do ciepłych krajów, bo… czeka na zimowe wyprzedaże.

Kampania wielkoformatowa w zabawny sposób wiąże bociana – symbol wiosny, który „chciał zostać na zimę” (w myśl reklamowego hasła) z Bonarką. Charakterystycznym motywem, pojawiającym się również i w tej odsłonie – jest bonarkowski komin. To tu właśnie bocian z niecierpliwością oczekuje na wyprzedaże. I ma rację, bowiem w BCC znajdują się sklepy i marki, których próżno szukać w innych galeriach.

Po raz pierwszy w kampanii pojawia się wieloznaczne hasło „Bonarka otwarta na dobre”, przyświecające działaniom Bonarka City Center na 2010 rok.

Pierwsza kampania Bonarka City Center związana była z planowanym otwarciem Centrum – pojawiły się wtedy 3 odsłony outdoorowych teaserów i ich kontynuacja oraz spoty radiowe, nawiązujące do znanego krakowskiego motywu – Adasia. Kolejna, w zabawny sposób nawiązująca do Mikołaja oraz charakterystycznego punktu „orientacyjnego” Bonarki – komina, pojawiła się na nośnikach outdoor i w radio od 1 grudnia.