WEKTORY 2009

przez | 21/01/2010

Sobota 9 stycznia. Dzień w którym opady śniegu praktycznie sparaliżowały Warszawę,  a w telewizji powtarzano jeden komunikat – „kto nie musi niech nie wyjeżdża z domu…”

W tym dniu,  kiedy wiele osób borykało się z wyprowadzeniem auta z parkingu,  o godzinie 8.30 rano,  dwie duże ciężarówki Aramu podjechały pod rampę hotelu Hilton na ul. Grzybowskiej. Rozpoczął się wyładunek sprzętu na salę,  w której w tym dniu, zaplanowano Uroczystą Galę rozdania WEKTORÓW 2009 – nagród przyznawanych już od 2002 roku, przez Konfederację Pracodawców Polskich osobom, które swoją działalnością w różnych dziedzinach gospodarki, wskazują kierunki mogące być wzorem dla innych i przynoszą szczególne korzyści polskiej gospodarce.

Godzina 9.30, na sali wszystkie ekipy uwijają się z przygotowaniem scenografii oraz głównej sceny na wieczorną galę. Pierwsze próby już przed godziną 16.00 więc czasu bardzo mało. Budowa sceny, multimedialna scenografia, programowanie światła i nagłośnienia, wszystko dosłownie w kilka godzin a przecież całość musi wyglądać i działać odpowiednio do rangi tej uroczystości.

Aram już 4 rok z rzędu, został zaproszony do współpracy przy realizacji tej imprezy,  jako partner  technologiczny czyli dostawca multimediów, światła i nagłośnienia na całą imprezę.

W tym roku kolejny raz,  projekt scenografii opierał się na wykorzystaniu jednej z kilku typów naszych kurtyn diodowych. W zeszłym roku PixBox, a w tym,  prawie 40m2 Fourlight LedGrid, kurtyny, którą zainstalowaliśmy na specjalnie przygotowanych słupach,  ustawionych w rejonie sceny oraz na jej horyzoncie. Rozwiązanie świetnie sprawdziło się w podobnych miejscach, dając niestandardowe i bardzo ciekawe efekty wizualne, podnoszące prestiż każdej imprezy.  Kolejne multimedia to 3 telebimy, ekrany z projektorami 15.000 ansi, które zapewniły jasność i kontrast obrazu na najwyższym poziomie. Podczas imprezy, dwie nasze kamery przekazywały na telebimy relację „live” ze sceny, na której laureaci odbierali nagrody, a zespoły prezentowały swój repertuar. Za realizację obrazu z odpowiadał Kamil Nowicki, wykorzystując do tego mikser cyfrowy Folsom Screen Pro Plus w połączeniu z analogowym Panasonic MX50 i kilkoma komputerami.

Moc zainstalowanego nagłośnienia to 5,2 KW na stronę, w sumie ponad 8 mikrofonów bezprzewodowych i wokalowych, anteny kierunkowe, monitory, a wszystko sterowane z cyfrowego stołu Alen&Heatt iLive T112, dostarczonego dzięki uprzejmości Darka Myszkinisa z Masteraudio.

Do oświetlenia sceny i parkietu tanecznego użyliśmy 10 ruchomych głów Robe wash 700, ponad 25 reflektorów PAR i PAR-LED oraz kilku stroboskopów o mocy 1500W. Tym razem do sterowania wykorzystaliśmy konsolę Wholehog II,  obsługiwaną przez Wojtka Koperskiego. W efekcie udało się stworzyć odpowiedni klimat oświetlenia, podczas gali rozdania nagród jak również na wielkim balu zorganizowanym po zakończeniu części oficjalnej.

Po raz kolejny praca, jaką wykonaliśmy zaowocowała udaną imprezą, o której media szeroko informowały w swoich serwisach.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.