Sześć nowych kanałów w DIALOGmedia

przez | 21/01/2010

Aż o sześć znanych i popularnych kanałów poszerzy się oferta programowa telewizji cyfrowej DIALOGu. Od połowy stycznia na ekranach zagoszczą Hallmark, Comedy Central Polska, Nickelodeon Polska, BBC Lifestyle, VH1 Classic i Deutsche Welle TV.

Do pakietu „Kobieta”, zostaną włączone kanały Hallmark i BBC Lifestyle. Comedy Central Polska i VH1 Classic dołączą do filmowo-muzycznego pakietu „Rozrywka”. Nickelodeon Polska to nowość w ofercie „Dzieci”, a Deutsche Welle TV uatrakcyjni podstawowy „Pakiet Domowy”.

Hallmark Channel w wyjątkowy sposób łączy kryminały z klasą, romanse i filmy obyczajowe oraz adaptacje klasycznych dzieł literatury pięknej i odważne kino współczesne. „Morderstwa w Midsomer”, „Potyczki Amy”, „CSI: Kryminalne zagadki Las Vegas”, „Córki McLeoda” i „Prawo i porządek” to najbardziej znane tytuły kanału. Hallmark zaprasza też na światowe hity: „Żona idealna”, „Podkomisarz Brenda Johnson” czy „Być jak Erica”.

Na kanale Nickelodeon Polska dzieci i młodzież w wieku od 2 do 14 lat bawić będą kreskówki, seriale i filmy fabularne. Oprócz seriali dla młodzieży „iCarly”, „Drake i Josh” czy „Nieidealna”, hitem Nickelodeona są postacie doskonale znane z dużego ekranu: “Pingwiny z Madagaskaru” i “Zagroda według Otisa” (bohaterowie animacji „Krowy na wypasie”). W ofercie programowej znajdują się także popularne kreskówki, m.in.: „SpongeBob Kanciastoporty”, „Dora poznaje świat”, „Jimmy Neutron – Mały Geniusz” czy „Awatar: Legenda Aanga” .

Comedy Central Polska to najchętniej wybierany na świecie kanał komediowy, skierowany do widzów poszukujących różnych odsłon dobrego humoru. Najpopularniejsze pozycje Comedy Central Polska to seriale, m. in. „On, ona i dzieciaki”, „Jim wie lepiej”, „Jak poznałem waszą matkę” oraz starsze produkcje, jak np. „Przystanek Alaska” czy „Camera Cafe”. A już 20 stycznia 2010 roku na antenie Comedy Central zagości druga edycja popularnego serialu „Californication” z Davidem Duchownym w roli głównej.

BBC Lifestyle inspiruje do wprowadzania pozytywnych zmian w życiu w tak ważnych dziedzinach jak: zdrowie, moda i styl, kuchnia, wnętrza i design. „Jak się nie ubierać”, „10 lat mniej” , „Superniania”, „Domy: ekstremalne metamorfozy” czy programy kulinarne z Gordonem Ramsayem to jedne z wielu ciekawych propozycji z ramówki BBC Lifestyle.

VH1 Classic to kanał, który przypomina największe muzyczne hity lat 60., 70., 80. i 90. Wśród artystów, których teledyski najczęściej goszczą na antenie stacji są takie gwiazdy jak Abba, Bee Gees, Michael Jackson, Queen, Prince, Oasis, Nirvana i wielu innych.

Z kolei Deutsche Welle (DW-TV) to niemiecka telewizja informacyjna promująca międzykulturowy dialog w najistotniejszych kwestiach politycznych i społecznych. Kanał ten jest odpowiedzią DIALOGu na liczne zapytania widzów uczących się języka niemieckiego i angielskiego. Program nadawany jest po niemiecku i angielsku; język emisji zmienia się co godzinę.

Sześć nowych kanałów w DIALOGmedia to zaledwie początek tegorocznych nowości programowych. Od marca 2010 dla wszystkich abonentów „Pakietu Domowego” i „Domowego + HD” dostępny będzie także kanał Superstacja, a liczba najpopularniejszych kanałów w pakiecie podstawowym zwiększy się aż do 42.

W telewizji cyfrowej DIALOGu abonenci korzystać mogą już z 92 kanałów, uporządkowanych w pakiety tematyczne (m.in. „Wiedza”, „Dzieci”, „Kino”, „Rozrywka”, „Historia”), pakiety premium (Canal+, Cinemax i HBO), pakiet „Domowy+ HD” oraz kanały HD oferowane a la carte. DIALOGmedia, czyli telewizja wraz z wypożyczalnią filmów na życzenie (VoD), internet i telefon cieszy się rosnącym zainteresowaniem klientów. Wraz z początkiem 2010 r. liczba aktywnych abonentów usługi przekroczyła 20 tysięcy.

źródło/autor: Dialog

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.