Nowa kampania pieluszek Pampers realizowana przez Grupę Saatchi & Saatchi

Pod koniec grudnia ruszyła kampania reklamowa pieluszek Pampers zrealizowana przez Grupę Saatchi & Saatchi.  Podstawę kampanii stanowi spot reklamowy „Sen z Pampers to złoty sen” . Istotą komunikacji jest podkreślenie, że niezakłócony niczym sen jest kluczowy dla harmonijnego rozwoju dziecka. Nowa pieluszka Pampers jest jeszcze bardziej zaawansowana technologicznie od swoich poprzednich wersji, a tym samym zapewnia dziecku spokojny sen.

Uzupełnieniem kampanii telewizyjnej jest kampania internetowa, która ruszy pod koniec stycznia. Będzie ona prowadzona m.in. na najpopularniejszych portalach i w sieciach a za jej przygotowanie odpowiedzialne jest Saatchi & Saatchi Digital.

30 sec spot reklamowy jest adaptacją wersji przygotowanej przez struktury regionalne S&S. Jego emisja zaplanowana jest m.in. telewizjach: TVP; Polsat; TV4; TVN (i tematyczne) oraz sieci At Media i Discovery Media.