Drukarki, laptopy i palmtopy HP zdobyły Złoty Laur Klienta

przez | 21/01/2010

Wyniki V edycji konkursu Laur Klienta pokazały, że produkty firmy HP cieszą się ogromnym uznaniem i zaufaniem klientów. Firma HP zdobyła Złoty Laur Klienta w kategorii „DRUKARKI”, „LAPTOPY” i „PALMTOPY”. Zaś urządzenia wielofunkcyjne HP zajęły drugie miejsce w swojej grupie, zyskując tym samym Srebrny Laur Klient.

„Laur Klienta/Konsumenta” to największy program konsumencki w kraju. Obejmujący cały kraj sondaż przyniósł odpowiedź na jedno z podstawowych pytań: które produkty obecnie są liderami popularności w swojej grupie? Wyróżnienia przyznawane przez organizatora konkursu są nagrodą polskiego konsumenta, gdyż wyboru, który produkt jest najwyżej cenionych dokonują sami klienci. Z tego powodu wartość takiego godła dla zwycięzców jest bardzo znacząca, gdyż odzwierciedla tendencje i potrzeby występujące na rynku. Przyznane godła nie tylko trafiają na opakowania produktów. Można je zobaczyć również na stronach internetowych firm-laureatów, w reklamach telewizyjnych, na banerach zewnętrznych, w folderach reklamowych etc. Laur Konsumenta stał się potwierdzeniem dobrej opinii Polaków o danym produkcie, formą jego zbiorowej rekomendacji.

Rozstrzygnięcie konkursu nastąpiło w oparciu o badania popularności i rozpoznawalności produktów oraz usług na polskim rynku. W tym roku plebiscyt zorganizowała firma Kowalski Pro-Media. Prowadzi ona działalność w zakresie promocji prasowej, która obejmuje tematyczne, a zarazem strategiczne prezentacje na łamach autorskiego wydawnictwa Rzecz o Biznesie, ukazującego się co miesiąc na terenie całego kraju w dzienniku Rzeczpospolita. Kowalski Pro-Media jest także organizatorem konkursów promocyjnych dla biznesu oraz zajmuje się organizacją imprez artystycznych. Od 1 listopada 2009 roku Kowalski Pro-Media jest także organizatorem takich konkursów jak: Solidny Pracodawca Roku i EU Standard.

Metodologia badania: W tym roku badanie składało się z dwóch części – z ogólnopolskich badań ankietowych, przeprowadzanych za pomocą sondażu telefonicznego oraz głosowania czytelników Rzeczy o Biznesie w Rzeczpospolitej. Badania te pokazują nam opinie polskiego społeczeństwa, znajomości danego produktu, marki bądź usługi oraz nastawienia do niej. Ich wyniki zadecydowały o zajętym miejscu w rywalizacji o godło „Laur Konsumenta 2009”

Więcej informacji na stronie:

źródło/autor: Edelman