Performance Media promuje Polskę w Brazylii

przez | 20/01/2010

Agencja marketingu w wyszukiwarkach Performance Media podpisała umowę z Ambasadą RP na przeprowadzenie kampanii PPC oraz Social Media serwisu internetowego instytucji.

Celem akcji jest zwiększenie ruchu na stronie Ambasady oraz pozyskanie potencjalnych nowych inwestorów z Brazylii do projektów w Polsce. Drugim zadaniem agencji jest przeprowadzenie kampanii pod kątem rozpowszechnienia w Brazylii informacji o Polsce jako o jedynym kraju w Unii Europejskiej, który nie odczuł globalnego kryzysu i miał dodatni PKB, jest jednym z najciekawszych rynków do inwestycji, a także organizatorem Mistrzostw Europy w piłce nożnej w 2012 roku.

„Marketing miejsc, a szczególnie ten w wyszukiwarkach, jest dziedziną stosunkowo młodą i cały czas rozwijającą się w Polsce. Jest to pierwsza kampania PPC i Social Media naszego kraju w Ameryce Południowej na tak dużą skalę. Głównym wyzwaniem dla naszej agencji było odpowiednie zaprezentowanie Brazylijczykom egzotycznego dla nich kraju, który jest słabo rozpoznawalny wśród brazylijskich biznesmenów” powiedział Łukasz Gierańczyk Country Manager Spain & Portugal w Performance Media.

Kampania dla Ambasady RP w Polsce rozpoczęła się w styczniu, nie określono terminu zakończenia. Odpowiada za nią brazylijski oddział agencji.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.