Czy to koniec TurboDymoMena?!

Rusza nowa kampania marki 36.6 stworzona przez Agencje Team One. W spotach promujących najnowsza oferte tej marki (od 15.01.2010) pojawi się zupełnie nowy, jeszcze nieużywany superbohater. SuperEs (bo tak brzmi jego imię) jest nieobliczalny, niewyczerpalny, nieograniczony, nieprzewidywalny i potrafi łatać. Czy zawstydzi TurboDymoMena?

Oferta marki 36.6 promowana przez SuperEsa jest nieskończona liczba SMS-ów. Wystarcza 3 złote, aby wysyłać SMS-y bez ograniczeń do wszystkich w sieci Plus.

Zdjęcia odbywały się w kilku lokacjach na terenie Warszawy, m.in. na terenie Wytwórni Wódek Koneser oraz na ośnieżonych ulicach miasta.

Kampania obecna będzie w mediach do końca lutego. Skoncentruje się przede wszystkim na telewizji (Polsat, TVN, TVP, Discovery, At Media, 4 Fun). Jej uzupełnieniem będzie kampania internetowa oraz materiały BTL. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Media Direction OMD.

Start kampanii: 15.01.2010

Przedstawiciel klienta: Paweł Patkowski, Rafał Kawecki, Hanna Jasinska

Przedstawiciel agencji: Marcin Jeziorski, Marta Rybicka, Alicja Ksen

Dyrektor Kreatywny: Artur Dynowski

Team Kreatywny: Andrzej Błachut, Marcin Mroczek

Reżyseria: Michał Sablinski

Produkcja: Papaya

Producent agencyjny: Jacek Daniel

Dom mediowy: Media Direction OMD

36.6 to młodzieżowa marka prepaid firmy Polkomtel, lidera rynku zarówno w tym segmencie, jak i w całej kategorii telekomunikacyjnej. Agencja Team One obsługuje obie marki prepaidowe tego marketera (36.6 iSimplus).