Nowa reklama, intensywna kampania herbat IRVING

przez | 19/01/2010

Rozpoczyna się intensywna kampania reklamowa herbat IRVING. Do końca lutego nowy 30” spot „IRVING – Esencja dobrego dnia” z adaptacją słynnego przeboju Katrina and the Waves „Walking on sunshine” emitowany będzie w największych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych oraz w kanałach cyfrowych.

Nowy spot prezentuje dzień z życia kobiety i przyjmowane przez nią role – kobiety: aktywnej, szczęśliwej – pracującej, matki, żony. Gdy bohaterka przechodzi obok szklanek wypełniających się herbatą, otwiera się przed nami świat pełen emocji. Esencja herbaty wypełniająca kolejne szklanki za każdym razem przybiera różne kształty – zapowiadające kolejne wydarzenia, np. gdy kobieta ma dostać bukiet tulipanów, w esencji można dostrzec rozkwitający kwiat. Jedno, co pozostaje niezmienne, to świetny nastrój, jaki towarzyszy jest przez cały dzień. Oczywiście dzięki herbacie IRVING. IRVING to pozytywna energia przez cały dzień, to radość i doskonały smak prawdziwej, esencjonalnej herbaty.

Nowa reklama IRVING emitowana będzie m.in. przy najpopularniejszych serialach i programach TV: Na dobre i na złe, Na Wspólnej, Dr House, CSI Miami, Kuba Wojewódzki, Dzień Dobry TVN.

Grupą docelową kampanii są kobiety poszukujące pozytywnych aspektów życia, w wieku 25-49 lat, z wykształceniem średnim i wyższym oraz dochodami powyżej średniej krajowej.

Za kreację kampanii odpowiada agencja GPD, zakupem mediów zajął się dom mediowy Mediacom.