Nowa osoba w strukturach Saatchi & Saatchi Think Tank

Na początku grudnia b.r. do zespołu Saatchi & Saatchi Think Tank dołączył Stanisław Kijowski, który objął stanowisko Brand & Communication Planner. Będzie on odpowiedzialny za realizację projektów o charakterze 360°. Przyjście Staszka jest kolejnym krokiem w kierunku budowania multydyscyplinarnego zespołu strategów, łączącego doświadczenie i kompetencje zarówno z zakresu brand consultingu, badań marketingowych, jak i planningu komunikacyjnego dotyczącego działań ATL, BTL, Digital.  

Poprzednio związany z agencją Peppermint, gdzie zajmował stanowisko Strategic Plannera. Odpowiadał tam za przygotowanie oraz wdrożenie projektów m.in. dla Lech Premium (wyróżnienie Golden Arrow 2009 kampania Lech Urban Game), Lipton, Pepsi, Skoda Auto Polska.

Stanisław Kijowski jest absolwentem Stosunków Międzynarodowych Uniwersytetu im. A. Mickiewicza a aktualnie kontynuuje naukę na studiach podyplomowych z zakresu zarządzania marką na SGH.

Saatchi & Saatchi Think Tank to część Grupy Saatchi & Saatchi zajmująca się  planowaniem strategicznym i brand consultingiem.