MURATOR promuje swoje poradniki wnętrzarskie

przez | 19/01/2010

MURATOR rozpoczął kampanię telewizyjną lutowych wydań magazynów wnętrzarskich “M jak mieszkanie” i “Moje Mieszkanie”. Kampania “M jak mieszkanie” rozpoczęła się 14 i potrwa do 21 stycznia. Promocję “Mojego Mieszkania” zaplanowano tydzień później, 21-28 stycznia. 30-sekundowe spoty reklamowe będą emitowane w: TVN, TVN24, TVN Style, Polsat, Polsat 2 i TV4. Ponadto reklama “M jak mieszkanie” pojawi się w kanałach tematycznych Discovery i Animal Planet, a “Mojego Mieszkania” – w TVP i TVP Info.

Pomysłodawcą kreacji obu kampanii jest Dział Marketingu – Wnętrza MURATOR S.A., a wykonawcą – agencja AVANTGARDE PRODUCTIONS, Film&TV Productions. Media zaplanował Dom Mediowy STARCOM.

” M jak mieszkanie”

  • Poradnikowy magazyn o urządzaniu wnętrz,
  • Inspiruje do zmian, jest źródłem wiedzy, jak pomysłowo zaplanować oraz funkcjonalnie urządzić i wyposażyć mieszkanie,
  • Podpowiada, jak poradzić sobie zarówno z dużym remontem, jak i drobnymi naprawami,
  • Pomaga uniknąć błędów przy podejmowaniu decyzji związanych z wyborem i kupnem domowych sprzętów,
  • Prezentuje autorskie aranżacje dopasowane do polskich realiów, zrealizowane w studiu fotograficznym MURATOR S.A.

Grupa docelowa:

  • Osoby, które chcą urządzić mieszkanie praktycznie i nowocześnie, przy wykorzystaniu ograniczonych środków finansowych,
  • Wszyscy, którzy kochają zmiany we wnętrzach i lubią otaczać się ładnymi przedmiotami.
  1. Redaktor naczelna: Małgorzata Tomczyk
  2. Częstotliwość: miesięcznik
  3. Objętość: 136 stron
  4. Cena: 4,90 zł


“Moje Mieszkanie”

  • Pismo dla wszystkich, którzy kochają mieszkać, czerpią radość z tworzenia piękna wokół siebie,
  • Zachęca do zaufania własnej wyobraźni w urządzaniu domu, prezentuje łatwe i efektowne przykłady,
  • Przybliża tematykę mody i stylów ponadczasowych, radzi w co warto zainwestować, a na czym zaoszczędzić,
  • Inspiruje jak zmieniać swoje otoczenie, by stawało się wygodniejsze, ładniejsze, nowocześniejsze.

Grupa docelowa:

  • Kobiety, które chcą stworzyć wnętrza pełne wdzięku, elegancki i przytulne,.
  • Wszyscy, dla których urządzanie domu to sposób na poprawę samopoczucia i urody życia
  1. Redaktor naczelna: Małgorzata Tomczyk
  2. Częstotliwość: miesięcznik
  3. Objętość: 100 stron
  4. Cena: 3,90 zł

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.