PRESS-SERVICE Monitoring Mediów Przyjacielem Szlachetnej Paczki

przez | 18/01/2010

12 stycznia w krakowskim centrum „Bonarka” podsumowano 9. edycję ogólnopolskiej akcji społecznej „Szlachetna Paczka”. Podczas uroczystej gali organizatorzy podziękowali partnerom, sponsorom i patronom medialnym.

Statuetką oraz tytułem „Przyjaciela Szlachetnej Paczki” wyróżniono PRESS-SERVICE Monitoring Mediów, który na bieżąco informował organizatorów o efektach kampanii w prasie, internecie, radiu i TV. Firma PRESS-SERVICE śledziła oddźwięk działań PACZKI poprzez regularnie prowadzony na nasze potrzeby monitoring mediów. Dziękujemy za wsparcie i codzienne nastawienie na PACZKĘ! – takie słowa można było usłyszeć w uzasadnieniu do wyróżnienia.

Podczas uroczystości przedstawiono szczegółowe wyniki kampanii. Jak podkreślił ks. Jacek Stryczek, pomysłodawca akcji, prezes Stowarzyszenia WIOSNA, które jest organizatorem projektu, liczba obdarowanych i wartość przekazanej pomocy z roku na rok rośnie. W 9. edycji obdarowano 8 tys. rodzin, którym przekazano wsparcie o wartości 6,4 mln złotych. Organizatorom udało się przekonać do pomagania około 112 tys. darczyńców. Sukces „Szlachetnej Paczki” nie byłby możliwy, gdyby nie praca ponad 4 tys. wolontariuszy.

Do udziału w akcji przekonywali celebryci, m.in. prezydentowa Maria Kaczyńska, siatkarze reprezentacji Polski oraz Agnieszka i Urszula Radwańskie. Twarzą akcji został Grzegorz Turnau, który wystąpił podczas gali przy akompaniamencie Orkiestry Akademii Beethovenowskiej, dając jedyny w swoim rodzaju koncert.

W kampanię informacyjną licznie włączyły się media. Z analizy PRESS-SERVICE Monitoring Mediów wynika, że w ostatnim półroczu „Szlachetna Paczka” obecna była w mediach blisko 900 razy. Dzięki temu oraz innym działaniom prowadzonym w ramach projektu odnotowano czterokrotny wzrost wskaźnika znajomości akcji.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.