San Markos dla marki Siemens

przez | 15/01/2010

Agencja reklamowa San Markos (www.sanmarkos.pl) wygrała przetarg na realizację kampanii reklamowej dla pralek marki Siemens.

Agencja San Markos będzie odpowiedzialna za opracowanie strategii oraz wdrożenie działań promocyjnych nowej kampanii reklamowej dla pralek Siemens varioExpert. W ramach kampanii zaplanowano również działania public relations, za realizację których odpowiedzialna będzie firma On Board PR (www.onboard.pl). Za komunikację on-line związaną z kampanią będzie odpowiadać agencja marketingu interaktywnego Think Kong (www.thinkkong.pl)

BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego Sp. z o.o. to firma zajmująca obecnie pozycję nr 1 na polskim rynku dużego AGD, powstała w Warszawie w 1993 roku. Jest polską spółką-córką światowego koncernu BSH Bosch und Siemens Hausgeräte GmbH z siedzibą w Monachium, osiągającego roczne obroty w wysokości 8,76 mld EUR (2008), co daje mu jedną z najsilniejszych pozycji na światowym rynku AGD. Koncern BSH GmbH został utworzony w 1967 roku, jako joint venture pomiędzy Robert Bosch GmbH (Stuttgart) a Siemens AG (Monchium). Koncern posiada dziś na świecie 42 fabryki, 70 oddziałów handlowych w 40 krajach i zatrudnia ponad 40.000 pracowników.

San Markos – Republika Dobrej Marki (www.sanmarkos.pl) zajęła I miejsce w badaniu satysfakcji klientów z pracy agencji reklamowych – SMILE CHECK, organizowanym przez SAR i miesięcznik Press w 2008 i 2007 roku. Projekty realizowane przez agencję zdobyły wiele nagród zarówno w polskich, jak i międzynarodowych konkursach reklamowych i marketingowych (Golden Drum, Epica Award, Złote Orły, Złote Spinacze, Spotlight Award, Stevie Inetrantional Business Award). Prezes agencji Magdalena Czaja pełni funkcję vice-przewodniczącej prezydium Komisji Etyki Reklamy oraz zasiada w kapitule programu Firma Przyjazna Klientowi. W portfolio agencji znajdują się m.in.: RWE, Gadu AIR, Neinver (centra outlet FACTORY), Budimex, AMS, Bosch, Olympus, OBI, Burger King, Multikino, Sony i Telekomunikacja Polska.