ClickAd z nowym prezesem zarządu

przez | 15/01/2010

Prezesem zarządu ClickAd odpowiedzialnym za dalszy rozwój firmy został Maciej Teliszewski, menedżer o wieloletnim doświadczeniu w branży.

Objęcie stanowiska prezesa zarządu przez Macieja Teliszewskiego to kolejny etap działań wdrążających nową strategię biznesową spółki. Intensywne prace nad jej wprowadzeniem trwają już od połowy ub.r. i zostały zapoczątkowane jeszcze przez poprzednie władze firmy przy aktywnym udziale członków Rady Nadzorczej. Od tamtego czasu zespół ClickAdu zasiliło kilku uznanych specjalistów w dziedzinie reklamy i marketingu internetowego.

Nowy prezes odpowiedzialny będzie za rozwój firmy, w szczególności wdrożenie innowacyjnych produktów i usług z zakresu performance marketingu, marketingu wyszukiwarek oraz budowę silnego działu Client Service. Zmiany te mają na celu zaoferowanie klientom szerokiej palety nowych i efektywnych rozwiązań z zakresu marketingu i reklamy online oraz umocnienie pozycji ClickAd na rynku.

„ClickAd to prawdziwy pionier polskiej branży internetowej. Dzięki zdobytemu doświadczeniu oraz rozbudowanemu know-how firmie udało się rozwinąć szereg unikatowych narzędzi i technologii, pozwalających na realizację najbardziej wymagających i innowacyjnych kampanii. Jestem przekonany, że te cechy, w połączeniu z nową strategią operacyjną, pozwolą nam w najbliższym czasie osiągnąć czołowe miejsce na rynku usług internetowych. Jednocześnie chciałbym złożyć podziękowania dotychczasowym członkom zarządu – Arturowi Racickiemu i Rafałowi Michalczykowi – za podjęcie dużego wyzwania, jakim była restrukturyzacja i przeprowadzenie koniecznych zmian w spółce, oraz zaangażowanie w odbudowę zaufania do marki” – mówi M. Teliszewski.

Maciej Teliszewski związany jest z branżą marketingu i reklamy od 11 lat. Pracował między innymi dla Eurozet, RRM, CR Media Consulting SA oraz Internet Group SA. Z CR Media Consulting SA związany był przez 7 lat, gdzie ostatnio pełnił funkcję dyrektora zarządzającego oraz pełnomocnika Zarządu Internet Group SA ds. sprzedaży.

ClickAd to pierwsza w branży internetowej firma oferująca kompleksowy zakres usług w dziedzinie reklamy internetowej. Spółka istnieje na rynku od ponad 9 lat. Obecnie w skład Grupy ClickAd wchodzą 3 wyspecjalizowane spółki: ClickAd Sp. z o.o. (zintegrowany marketing on-line), DirectTraffic Sp. z o.o. (marketing wyszukiwarek) oraz AdLeader Sp. z o.o. (Performance Marketing). Inwestorem w spółce jest 3TS Capital Partners jeden z wiodących funduszy private equity i venture capital w Europie Środkowo-Wschodniej.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.