Zestaw za Zestaw w BK z FireFly

przez | 13/01/2010

W restauracjach Burger King ruszyła nowa promocja – „Zestaw za zestaw” – oraz komunikacja zewnętrzna nowej, stałej oferty – „King Deal”. Od 5 stycznia do 1 marca klienci, którzy skuszą się i wezmą udział w akcji, zawalczą o nagrody grzechu warte… :)

Za zakup zestawu w Burger King klienci mają szansę wygrać… zestawy telewizorów Sony BRAVIA z odtwarzaczami Blu-Ray oraz iPody Nano ze stacją dokującą Apple! Na tym polega konkurs towarzyszący promocji. Mogą w nim wziąć udział wszyscy, którzy kupią dowolny zestaw z menu restauracji, odbiorą zdrapkę i najciekawiej odpowiedzą na pytanie: „Co rozpala Twój apetyt?”.

Za koncept kreatywny promocji „Zestaw za zestaw” i jej prowadzenie odpowiada FireFly Creation. Agencja przygotowała m.in. pełną komunikację w restauracjach i ich otoczeniu oraz stronę internetową www.zestaw-za-zestaw.pl.

Burger King w Polsce nie wykorzystywał do tej pory telewizji do promowania swojego wizerunku. Postanowił jednak to zmienić przy okazji akcji „King Deal”! Tę ofertę komunikuje w kanałach tematycznych: Comedy Central, AXN, National Geographic, Viva, MTV, Canal+, Extreme Sports, Movies24. Na potrzeby kampanii FireFly Creation przygotowała adaptację spotu telewizyjnego z Wielkiej Brytanii. Akcja jest dodatkowo wspierana outdoorową kampanią w okolicach restauracji.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.