Nadaj paczkę przez Paczkomat 24/7

InPost – największy niezależny operator pocztowy o zasięgu ogólnokrajowym, należący do grupy kapitałowej Integer.pl – wprowadził opcję nadawania przesyłek za pośrednictwem Paczkomatów 24/7. Rozwiązanie, z którego można korzystać przez całą dobę 7 dni w tygodniu, istotnie usprawnia proces wysyłki, eliminując kluczowe bariery, takie jak: długie kolejki, ograniczony czas pracy placówek czy też duża odległość do punktu pocztowego. Usługa dostępna jest we wszystkich automatach na terenie całego kraju. Szczegółowe informacje znajdują się na www.paczkomaty.pl

Najważniejsze korzyści nadawania paczek za pośrednictwem Paczkomatów 24/7 to:

  • dostępność usługi 24/7
  • wygoda
  • szybkość
  • oszczędność czasu oraz kosztów
  • krótkie terminy doręczeń
  • dogodne lokalizacje paczkomatów

„Najnowsza funkcjonalność Paczkomatów 24/7 to przełomowe rozwiązanie w zakresie wysyłania paczek. Usługa gwarantuje szybkie i wygodne nadawanie przesyłek przy zachowaniu konkurencyjnej ceny. Jest też kolejnym krokiem InPost zmierzającym do doskonalenia rynku usług pocztowo-kurierskich w Polsce. Jesteśmy przekonani, że nowa funkcja Paczkomatów 24/7 spotka się z dużym zainteresowaniem tych wszystkich, którzy oczekują optymalizacji procesów doręczania na rynku kurierskim” – powiedział Rafał Brzoska, prezes zarządu Integer.pl.

Jak nadawać za pośrednictwem paczkomatu?

Usługa nadawania paczek za pośrednictwem Paczkomatów 24/7, dostępna od 31 grudnia 2009 roku, odbywa się analogicznie do odbioru przesyłek. Nadawca loguje się do swojego konta w Managerze Paczek na www.paczkomaty.pl, a następnie przygotowuje przesyłkę zgodnie z instrukcją, zaznaczając opcję „nadanie w paczkomacie”. Wysyłający wprowadza na ekranie paczkomatu otrzymany wcześniej kod nadania i skanuje lub wpisuje ręcznie numer paczki. Umożliwia mu to otwarcie skrytki i umieszczenie w niej przesyłki.

„Liczba indywidualnych konsumentów kupujących w sieci i wysyłających przesyłki dynamicznie rośnie. InPost wykorzystuje sytuację na rynku ugruntowując swoją pozycję jako strategicznego usługodawcy w sektorze e-commerce” – dodał prezes zarządu Integer.pl.

Paczkomaty 24/7 to szybkie, profesjonalne i bezpieczne rozwiązanie będące ułatwieniem w nadawaniu i odbieraniu przesyłek. Prowadzone przez InPost statystyki efektywności doręczeń wskazują, że aż 98% paczek wysyłanych do paczkomatów można odebrać już dzień po nadaniu. Zainteresowanie usługą dynamicznie rośnie, a liczba użytkowników zmienia się z tygodnia na tydzień. Łącznie – po 3 miesiącach od komercyjnego startu usługi – już około 40 000 klientów korzysta z Paczkomatów 24/7.

W 2009 roku uruchomionych zostało 200 maszyn w 39 miastach Polski, a do końca lutego 2010 klienci firmy będą mogli korzystać już z 300 paczkomatów w 60 miastach kraju. W II kwartale 2010 InPost planuje świadczenie usługi kurierskiej za pośrednictwem 450 automatów, a docelowo – rozmieszczenie 800 maszyn w całej Polsce.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu