Gartner umieszcza SAS i DataFlux w kwadrancie wizjonerów w kategorii narzędzi integracji danych

przez | 12/01/2010

SAS Institute – lider w dziedzinie Business Intelligence i Business Analytics – poinformował, że firma analityczna Gartner sklasyfikowała rozwiązania SAS i DataFlux (marka zależna od SAS) w kwadrancie wizjonerów w raporcie Magic Quadrant for Data Integration report .

Rozwiązanie SAS® Data Integration, które jest elementem kompleksowej platformy SAS Business Analytics Framework, przyspiesza wdrożenie i eliminuje wysokie koszty, które dział IT zwykle ponosi przy projektach związanych z integracją danych. Rozwiązanie to likwiduje problemy biznesowe i techniczne wynikające z niespójności i niekompletności danych, dostarczając jednolity zbiór informacji o kluczowych klientach, prospektach i innych istotnych danych biznesowych.

SAS Business Analytics Framework (BAF) obejmuje szeroki zakres rozwiązań dedykowanych poszczególnym zagadnieniom biznesowym, bądź sektorom gospodarki oraz najwyższej klasy narzędzia technologiczne w zakresie integracji danych, analityki i raportowania. Zaczynając od pojedynczego obszaru biznesowego, a następnie stopniowo obejmując kolejne obszary, firma korzystająca z rozwiązań SAS tworzy kompletną platformę informacyjną, efektywnie wspierającą procesy pozyskiwania i współdzielenia wiedzy niezbędnej do sprawnego zarządzania w każdym jego aspekcie i na każdym poziomie organizacyjnym.

„SAS® Data Integration efektywnie wspomaga realizację zaawansowanych procesów w zakresie analityki biznesowej u wielu naszych klientów. Rozwiązanie SAS konsoliduje dane pochodzące z różnych źródeł i przetwarza je w użyteczną informację, którą przedsiębiorstwa mogą analizować i wykorzystywać w optymalny sposób. Posiadanie wiarygodnej informacji, zamiast niesprawdzonych i rozproszonych źródeł danych, ma krytyczne znaczenie dla procesów decyzyjnych i zarządczych w każdej organizacji.” – powiedział Jim Davis, wiceprezes i szef marketingu w SAS Institute.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.