Za10groszy.pl numerem jeden na rynku entertainment shopping w Polsce!

Rok 2009 wyłonił niekwestionowanego lidera rynku aukcji internetowych w segmencie entertainment shopping w polskim internecie. W trwającym przez 12 miesięcy wyścigu, na koniec roku serwis za10groszy.pl uzyskał zdecydowanie lepsze wyniki niż pozostałe serwisy tej tematyki na naszym rynku.

Rośnie zasięg oraz grono użytkowników, którzy wygrywają tanie okazje na stronie za10groszy.pl. Rośnie też liczba zakończonych aukcji. Do końca roku było ich ponad 17.000! Wzrost popularności serwisu potwierdzają niezależne źródła monitorujące ruch w internecie, co pokazuje poniższa tabela.

Światowe marki w zasięgu ręki!

Apple, Samsung, HP, Canon, Fisher Price, Chanel No.5, Calvin Klein, czy LG i Nokia to tylko niektóre ze światowych marek dostępnych na za10groszy.pl. W serwisie internauci znajdą tylko markowe, najwyższej jakości produkty pochodzące od oficjalnych i pewnych dystrybutorów. Największym zainteresowaniem internautów na za10groszy.pl cieszą się kategorie: elektronika (TV, DVD) oraz sprzęt komputerowy. Tutaj najczęściej zdarzają się imponujące i przede wszystkim sugestywne okazje. Przykładowo, telewizor Full LED HD Sharp LC32LE600E wart prawie 3 tys. pln można na za10groszy.pl wylicytować za niecałe 7 pln! Za10groszy.pl to także miejsce, gdzie można trafić na absolutne nowości, niedostępne jeszcze w pozostałych sklepach w kraju.

Recepta na sukces

Operatorzy serwisu za10groszy.pl źródeł sukcesu upatrują w bardzo zróżnicowanej i atrakcyjnej ofercie przedmiotów wystawianych na aukcjach, wysokiej jakości poaukcyjnej obsługi wygrywających, ale również w nasyceniu zainteresowania Polaków serwisami aukcyjnymi, jak allegro.pl czy ebay.pl, i poszukiwaniu przez internautów nowych wyzwań w kupowaniu on-line.

– Większość aukcji na typowych serwisach aukcyjnych można obecnie zakończyć opcją „kup teraz“. Nie jest to prawdziwa licytacja. Internauta korzystając z takiej opcji ma świadomość, że cena zakupu nie jest ceną najniższą, którą skłonny byłby zaakceptować sprzedający – mówi jeden z przedstawicieli operatora serwisu za10groszy.pl, Łukasz Żeligowski. – Na za10groszy.pl jest miejsce dla osób, które nie przepłacają: są silnie zmotywowane do walki o markowy produkt w wyjątkowo korzystnej cenie, niedostępnej w żadnym sklepie internetowym. Dajemy możliwość dokonywania zakupów na wyjątkowych warunkach, a ponadto zapewniamy uczestnikom podwyższony puls i adrenalinę. Nasi użytkownicy są gotowi podjąć wyzwanie i uczestniczyć w pełnej emocji aukcji z prawdziwego zdarzenia. To wartości dodane sprawiające, że wygrana na za10groszy.pl to trudne do opisania poczucie sukcesu i satysfakcji.

Za10groszy.pl słucha głosów osób korzystających z aukcji. Kategorie produktowe i funkcjonalności serwisu rozwijane są zgodnie z deklarowanymi potrzebami i oczekiwaniami internautów.

Za10groszy.pl w nowym, 2010 roku

Do grudnia 2009 roku na za10groszy.pl zakończono ponad 17.000 aukcji. Przedstawiciel operatora serwisu, Andrzej Belczak, prognozuje, że w 2010 roku liczbę zakończonych aukcji uda się co najmniej podwoić.

– Mamy sprawdzony model biznesowy i bagaż doświadczeń z poprzedniego roku. Jak dotąd, spójna wizja rozwoju i konsekwencja pozwalały nam na odnoszenie sukcesów. Nasze działania doceniają też internauci w USA. Od kilku miesięcy amerykanie korzystają z serwisu www.for10cents.com, działającego na tej samej licencji co serwis za10groszy.pl.

Powodzenie projektu za10groszy.pl zachęca twórców do dalszego rozwoju. W planach na 2010 rok jest ekspansja na kolejne perspektywiczne dla sektora entertainment shopping rynki świata.

– Cieszymy się, że w nowy Nowy Rok wchodzimy tak optymistycznie. To wielka zasługa naszego zespołu i zarazem spore wyzwanie – dodaje.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu