OS3 obsłuży kolejny globalny budżet

przez | 11/01/2010

Agencja interaktywna OS3 multimedia będzie odpowiadać za działania w Internecie marki Charles Quatre & Demi z portfolio Distritex na 5 rynkach europejskich.W ramach współpracy z Charles Quatre & Demi, międzynarodowym producentem koszul szytych na miarę, agencja OS3 multimedia będzie odpowiadać za realizację długookresowej strategii komunikacji marki w Internecie w Anglii, Francji, Niemczech, Hiszpanii i we Włoszech.

Pierwszy etap realizacji zakłada stworzenie serwisu e-commerce umożliwiającego zaprojektowanie i zamówienie koszuli oraz zaawansowanego narzędzia konfiguracji. Za pomocą rozbudowanego konfiguratora użytkownik będzie miał możliwość zarządzania każdym elementem składowym koszuli. Wysoki stopień personalizacji pozwoli nawet najbardziej wymagającemu Klientowi stworzyć online, zwizualizować a następnie zamówić dokładnie taki produkt, jakiego potrzebuje.

Na każdym etapie agencja będzie także świadczyć usługi strategicznego doradztwa w zakresie obecności marki w sieci i wykorzystania go do celów biznesowych.

– Charles Quatre & Demi zaprosiła nas do współpracy  w wyniku zetknięcia z międzynarodowymi realizacjami OS3. Cieszy mnie, że nasz rynek jest tak dojrzały, iż zagraniczne firmy dostrzegają potencjał polskich agencji i chcą powierzać im swoje budżety na działania w Internecie bez obaw – mówi Marcin Maj, dyr. Zarządzający OS3 multimedia.