Axel zaplanował iluminację logo Euro 2012

przez | 11/01/2010

Agencja Reklamowa Axel z Poznania była odpowiedzialna za scenariusz oraz wybrane elementy identyfikacji wizualnej eventu, jaki z okazji 900 dni do rozpoczęcia Euro 2012 zorganizował Urząd Miasta Poznania. Podczas wydarzenia, w specjalnej oprawie artystycznej, zaprezentowano oficjalne logo piłkarskich Mistrzostw Europy.

Główną atrakcją wieczorów 18 i 19 grudnia było rozświetlenie wieży poznańskiego Zamku barwną iluminacją, przygotowaną przez słynnego szwajcarskiego artystę – Gerry’ego Hofstettera. Do rąk poznaniaków trafiły także bombki, których dokładnie 900 sztuk zostało przygotowanych na tę okazję. – Tego typu imprezy mają na celu przede wszystkim tworzenie w Poznaniu dobrej atmosfery wokół Mistrzostw na długo przed nimi. Dzięki temu mieszkańcy czują, że będą uczestniczyć w ważnym wydarzeniu. Aby przyciągnąć poznaniaków przygotowaliśmy animacje, konkursy i specjalne pokazy – mówi Bartosz Grunwald z Agencji Reklamowej Axel.

Wieczór uświetnił także koncert rapera Mezo, pokaz mistrza piłkarskich trików – Krzysztofa Golonki oraz widowiskowe ewolucje tancerzy ognia teatru HAKA POI.