Hardwerke – nowa agencja reklamowa w Warszawie

przez | 10/01/2010

Hardwerke zajmuje się kompleksową obsługą strategiczną i wizerunkową marek. Założycielem agencji jest Janusz Górski, profesor Akademii Sztuk Pięknych w Gdańsku, gdzie kieruje pracownią projektowania graficznego.

Na rynku reklamowym działam od 1991 roku, kiedy to powstało autorskie studio graficzne Pracownia. Hardwerke jest odpowiedzią na zapotrzebowanie klientów, wymagających coraz częściej doradztwa, koordynacji i realizacji przedsięwzięć w szerszym zakresie niż dotychczas oferowaliśmy – mówi Janusz Górski.

Nowa agencja reklamowa, w obecnej fazie rozwoju, skupi się na komunikacji marketingowej, strategii pozycjonowania i percepcji marki, identyfikacji wizualnej dla firm, produktów, imprez i wydarzeń publicznych. Hardwerke będzie się również angażować w działania z zakresu projektowania stron internetowych, tworzenia projektów multimedialnych, pre- i postprodukcji oraz poligrafii.

Długo zastanawialiśmy się nad nazwą dla nowego podmiotu na rynku reklamowym. Zdecydowaliśmy się na Hardwerke, gdyż nazwa oznacza cierpliwość, sumienność oraz dokładność w spełnianiu wymagań Klienta oraz wskazuje, że rozwój poprzez ciężką pracę jest dla nas bardzo ważny – dodaje Natalia Michałowska, Account Manager w agencji.

Janusz Górski wraz ze współpracownikami realizował projekty reklamowe dla takich firm i instytucji jak m.in. PKO Bank Polski, Giełda Papierów Wartościowych, BRE Bank, PEKAO, AVIVA Commercial Union, Novo Nordisk Pharma, Radio Gdańsk, Ziaja, LPP, Dr. Oetker, Fazer, Accenture, AGORA, Corus Colors, Ministerstwo Ochrony Środowiska, Ministerstwo Spraw Zagranicznych, Teatr Narodowy.

Od 2004 roku zaczął również organizować wraz z AMS w ramach Galerii Plakatu ogólnopolski otwarty konkurs na plakat o tematyce społecznej i kulturalnej, któremu towarzyszą wydawnictwa i wykłady poświęcone projektowaniu graficznemu i reklamie zewnętrznej. Doświadczenie zdobyte w ramach tego i innych projektów planujemy wykorzystać w trakcie prac nad przedsięwzięciami w ramach nowej agencji reklamowej – mówi założyciel firmy.

Agencja reklamowa Hardwerke korzysta z wiedzy oraz wsparcia własnego studia graficznego. Do swojej dyspozycji posiada również drukarnię offsetową, sitodrukową i introligatornię, co umożliwia nie tylko sprawniejszą realizację projektów, ale gwarantuje najwyższą jakość.

W Hardwerke chcemy bardziej skupić się na kliencie korporacyjnym, średnich i małych przedsiębiorstwach oraz instytucjach publicznych – mówi Dorota Biała-Antoniak Account Director w agencji. W związku z tą koncepcją zespół został poszerzony o specjalistów od komunikacji marketingowej, strategii wspierania sprzedaży, pozycjonowania marki oraz planowania i realizacji promocji.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.