Kolejny sukces Lajkonika

Lajkonik dołączył do elitarnego grona marek, zdobywając prestiżowy tytuł Superbrand. Tym samym producent znanych i lubianych słonych przekąsek jest najczęściej nagradzanym i docenianym producentem słonych przekąsek w Polsce.

„To wspaniała wiadomość, która potwierdza, że Lajkonik to marka topowa na rynku. Sprzedaż rośnie, jesteśmy liderem w kategorii wypieków, a nowości produktowe takie jak Krakowskie Talarki czy Paluszki Junior przyjmowane są bardzo dobrze na rynku. Oby tak dalej!” – mówi Beata Suchocka, Marketing Manager marki Lajkonik.

Tytuł Superbrand został przyznany Lajkonikowi z uwagi na jego niezwykle silną pozycję na rynku w segmencie słonych przekąsek. Od tej pory może posługiwać się specjalnym stemplem, potwierdzającym nadany mu status, umieszczając na opakowaniach oraz w reklamach. Warto dodać, że o sile tej marki świadczy fakt, że w ciągu ostatnich trzech była wielokrotnie doceniana i nagradzana w najważniejszych konkursach i plebiscytach konsumenckich.

Dobra passa trwa od roku 2006, kiedy paluszki Lajkonik zdobyły tytuł „Produkt roku”.

W 2008 roku marka została wyróżniona tytułem THE BEST IN POLAND w X edycji Konsumenckiego Konkursu Jakości Produktów. Kolejny sukces to uzyskanie nagrody Złote Godło w prestiżowym konkursie „Laur Konsumenta” w kategorii Słone przekąski w kolejnych latach 2007, 2008 i 2009. Ponieważ Lajkonik triumfował w konkursie trzy razy z rzędu, w tym roku otrzymał specjalne GRAND PRIX. Nie należy zapominać o otrzymaniu wyróżnienia w konkursie „Perły Rynku FMCG”, przeprowadzanym przez magazyn „Wiadomości Handlowe”, w kategorii Słone przekąski dla Paluszków Junior.

Lajkonik to obecnie najczęściej nagradzana i doceniana marka w segmencie słonych przekąsek w Polsce. Wymierną korzyścią z tego płynącą jest ciągle rosnąca sprzedaż jej produktów między innymi takich, jak: Talarki, Paluszki Junior czy Krakersy.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu