Times Square Public Relations patronem medialnym targów InterBud 2010

Krakowska agencja Times Square Public Relations została patronem medialnym XVII Targów Budownictwa INTERBUD, które odbędą się od 11 do 14 lutego 2010 roku w Łodzi.  Agencja swoimi działaniami będzie wspierać medialny wizerunek imprezy.

Targi InterBud są drugą co do wielkości imprezą wystawienniczą branży budowlanej i największą imprezą dla inwestorów indywidualnych. W tym roku weźmie w nich udział ponad dwieście firm. Targi zadebiutowały w 1994 roku i szybko awansowały do rangi największych imprez branżowych w kraju.

Times Square Public Relations specjalizuje się w obsłudze public relations firm z branży budowlanej i wyposażenia wnętrz. Współpraca z organizatorami tego typu imprezy jest kontynuacją naszej strategii biznesowej, wynikającej ze znajomości specyfiki branży budowlanej i wnętrzarskiej – mówi Wiktor W. Kammer, szef agencji Times Square Public Relations.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu