Kostrzewa PR dla Siedliska Morena

przez | 06/01/2010

Z początkiem stycznia br. Kostrzewa PR rozpoczęła współpracę z Siedliskiem Morena. Agencji powierzono zadania z zakresu opracowania i realizacji strategii kreowania wizerunku mazurskiego boutique hotelu w mediach ogólnopolskich.

Kostrzewa PR będzie odpowiedzialna również za korporacyjną komunikację public relations oraz wesprze Siedlisko Morena w koordynowaniu pozostałych działań marketingowych.

Agencja została wybrana w drodze konkursu ofert, a umowę dotyczącą współpracy podpisano do końca roku 2010.

W grudniu 2009 roku Kostrzewa PR realizowała pierwszy projekt dla Siedliska Morena. Agencja była odpowiedzialna za działania public relations podczas odLOTowego Sylwestra, w czasie którego Siedlisko Morena i LOT podjęły się wspólnej realizacji idei CSR (Corporate Social Responsibility). W ramach wpisanych w Społeczną Odpowiedzialność Biznesu działań, przeprowadzono aukcję charytatywną. Cały dochód przeznaczono dla Rodzinnego Domu w Starych Juchach, który prowadzą Ewa i Edward Moroz.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.