KFC mixuje Longery z FireFly

przez | 06/01/2010

Restauracje KFC wystartowały z nowym zestawem w menu – Longer Mix. Kreacją – zarówno w Internecie, jak i w restauracjach i ich otoczeniu – zajęła się agencja FireFly Creation. Akcja przeprowadzana jest w Polsce, Czechach i na Węgrzech.

„Longer za 3,99” – to najważniejszy przekaz kampanii. W promocji klienci mogą mixować Longery do woli, w ramach zestawu Longer Mix. Do wyboru mają teraz nowe smaki – Longer Caesar z łagodnym sosem i Longer Mexican z pikantnym sosem meksykańskim.

FireFly Creation stworzyło dedykowaną akcję promocyjną na portalu Nasza Klasa, a także mikrowitrynę dostępną w Polsce pod adresem: www.longermix.kfc.pl . Wkrótce działania wesprze również mailing do klientów i… konkurs. Klienci KFC będą mogli przesyłać filmiki, na których uwiecznią specjalne wydarzenia ze swojego życia. Do najlepszych amatorów nagrywania trafią nagrody. W restauracjach i w ich pobliżu znajdują się materiały reklamowe wspierające promocję. Akcji będzie towarzyszyła kampania telewizyjna, która ruszy w tym tygodniu. Spot przygotowuje agencja Red8 COMMUNICATIONS GROUP.

Jest to druga promocja przeprowadzona przez FireFly dla KFC w ramach stałej międzynarodowej obsługi marek z portfolio firmy AmRest.