Dziękujemy za otwartość

przez | 06/01/2010

W najbliższy czwartek, 7 stycznia, wraz z porannym wydaniem gazety „Metro” w ośmiu największych miastach Polski, będą wręczane półlitrowe butelki Hoop Coli. Tak marka chce uhonorować otwartość Polaków i wyrazić podziękowanie wszystkim, którzy podzielili się swoją opinią na temat świątecznej reklamy „Colędawanie”.

Podziękowania zostaną również zamieszczone w „Metrze”, w serwisie Gadu-Gadu, na stronie www.hoopcola.pl oraz w specjalnym mailingu do internautów. (nie jest to baza z naszej strony wiec nie pisałbym zarejestrowanych na stronie). Aż 90 procent spośród 50 000 internautów biorących udział w ankiecie na stronie www.hoopcola.pl uznało, że reklama zakazana przez KRRiT, nie obraża ich uczuć religijnych. Wielu wyraziło też swoją opinię w obronie spotu na łamach forów internetowych czy w formie komentarzy pod newsem.

14 grudnia 2009 r. Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zakazała emisji zimowej reklamy Hoop Coli – „ColęDawanie”. Swoją decyzję KRRiT motywowała użyciem w reklamie kolędy, która miała obrażać uczucia religijne. Znawcy tematu, w tym profesor muzyczny Lucjan Kaszycki, opowiedzieli się zdecydowanie przeciwko decyzji Rady – „można jedynie ubolewać, że typowo ludowy, polski oberek został zaliczony do pieśni nabożnej i miałby stać się nowym gatunkiem przyśpiewki sakralnej. (…) Nie powinniśmy dopatrywać się wszędzie świętokradztwa, zwłaszcza w muzyce, będącej abstrakcją, która może spowodować uśmiech i chwilę radości” – powiedział prof. Kaszycki.

Hoop Cola pragnie serdecznie podziękować wszystkim, którzy wyrazili swoje poparcie, a tym samym tolerancję i otwartość.

Oryginalny spot można obejrzeć na stronie www.hoopcola.pl.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.