Książ w mocnym wydaniu i na ogólnopolskim rynku

przez | 05/01/2010

W portfelu Carlsberg Polska, w asortymencie marki Książ pojawia się nowy,  bardzo mocny wariant – Książ Czarny Specjał, o zawartości alkoholu 9%. Jednocześnie marka Książ – do tej pory znana i dostępna przede wszystkim w regionie Dolnego Śląska – od tego roku będzie dystrybuowana na rynku ogólnopolskim. Autorem koncepcji wizualizacji i opracowania graficznego opakowań piwa Książ jest Mamastudio.

Książ Czarny Specjał to mocno dojrzałe piwo, o charakterystycznym głębokim smaku, uzyskanym dzięki odpowiedniemu procesowi warzenia oraz zawartości  alkoholu 9%.

Opakowanie bardzo mocnego wariantu Książa jest spójne z dotychczasową oprawą marki, podkreślającą jej sprawdzony smak. Dzięki wykorzystaniu czerni i kontrastowych barw, takich jak biel i czerwień, opakowanie nabiera dodatkowej mocy i wyrazu.

„Stale obserwując rynek i mając na uwadze potrzeby naszych konsumentów zdecydowaliśmy się na poszerzenie oferty marki Książ i wprowadzenie jej na rynek ogólnopolski. Nowy, mocny Książ Czarny Specjał będzie z pewnością ciekawą ofertą w segmencie rynku piw ekonomicznych, który w ostatnim czasie dynamicznie się rozwija. To dobrej jakości piwo, o śląskich korzeniach, wyrazistym smaku, a jednocześnie w przystępnej cenie” – mówi Jacek Stefaniak, Senior Brand Manager marki Książ.

„Opakowanie Książa podkreślające jego sprawdzony smak i powiązanie marki z regionem Dolnego Śląska jest dla nas jednym z najważniejszych narzędzi komunikacji z konsumentem. Dlatego też oprawa graficzna piwa Książ Czarny Specjał jest spójna z dotychczasową szatą graficzną marki. Oferując w całej Polsce piwo Książ Jasny Specjał – dostępne do tej pory lokalnie – oraz  nowy produkt  – Książ Czarny Specjał, chcemy dotrzeć do nowego grona konsumentów. Wierzymy, że nasza oferta spotka się z dużym zainteresowaniem z ich strony.” – dodaje Jacek Stefaniak, Senior Brand Manager marki Książ.

Piwa Książ Czarny Specjał, jak i Książ Jasny Specjał dostępne są w butelkach  zwrotnych 0,5l, puszkach 0,5l.