Brazylijskie loty z Performance Media

przez | 05/01/2010

Agencja marketingu w wyszukiwarkach Performance Media rozpoczęła współpracę z firmą TAM, głównym przewoźnikiem lotniczym w Brazylii oraz jednym z 40 największych na świecie.

Branża lotnicza jest jedną z najtrudniejszych pod względem utrzymania długofalowej dochodowości. Z tego powodu odpowiednio dobrane działania marketingowe mają bardzo duże znaczenie dla poszczególnych firm, szczególnie te prowadzone w Internecie ze względu na  rosnącą tendencję do zakupu biletów przez wyspecjalizowane portale. Brazylijski oddział agencji pod koniec grudnia podpisał umowę na przeprowadzenie kampanii PPC skierowanej do klientów w Brazylii. Natomiast już w marcu rozpocznie się drugi etap akcji promującej firmę, który obejmie cały świat.

„Kampania dla TAM wpisuje się w międzynarodową strategię naszej agencji – dzięki otworzeniu oddziałów Performance Media na całym świecie możemy zapewnić naszym klientom obsługę nie tylko na danym rynku lokalnym, ale również międzynarodowym.” powiedział Jacek Chruściany, Co-Managing Director w Performance Media.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.