Nowości na stacjach Statoil

W ramach kompleksowej obsługi marki Statoil agencja reklamowa Communication Unlimited przygotowała cykl kampanii promocyjnych: Zimowa Jakość, Kampania Kawy- Happy Hours oraz Kampania Myjni Sonax.

Pierwszą z cyklu jest kampania Zimowa Jakość. Hasłem tym firma Statoil reklamuje swoje paliwa: DieselGold oraz Suprema, sprzedawane w najchłodniejszych miesiącach roku. Statoil wywodzi się z Norwegii, tym samym ekstremalne zimowe warunki są dla tej marki codziennością.
Kampania realizowana jest na banerach, naklejkach i zawieszkach umieszczonych na dystrybutorach.

Nowością jest  paliwo DieselGold, które zostało opracowane na podstawie wieloletnich badań zgodnie z recepturą norweskich naukowców. Olej napędowy Diesel Gold opracowany w technologii SDP jest nowoczesnym rozwiązaniem przeznaczonym do napędzania silników wysokoprężnych.
Agencja Communication Unlimited z sukcesem wprowadziła paliwo na rynek nadając mu nazwę oraz realizując kampanią reklamową.

Kolejna kampania, Happy Hours skierowana jest do osób, które korzystają z kafeterii Stacji. Od 7 grudnia kupując kawę klienci otrzymują ciastko gratis.

Agencja stawia na jasny, czytelny przekaz. Layout jest minimalistyczny, skoncentrowany na przekazaniu komunikatu. Bazą kampanii są materiały POS. Zostały zaprojektowane tak, by odróżniały się od standardowej komunikacji produktów. Z daleka zwracają na siebie uwagę. Kolorystyka wywołuje natychmiastowe skojarzenia z chłodem. Zimowy charakter podkreślają delikatne elementy graficzne symbolizujące płatki śniegu.

Kampanie realizowane są  w telewizji, radiu, prasie oraz na outdoorze.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu