Effectica Direct dla HSBC

Agencja marketingu bezpośredniego Effectica Direct wygrała przetarg na obsługę działań direct marketingowych dla banku HSBC. Podpisanie umowy w sierpniu br zaowocowało rozpoczęciem współpracy.

Pierwszą zrealizowaną kampanią jest kampania usług z pakietu Business Direct, która rozpoczęła się 20 listopada i potrwa do 20 grudnia 2009 r. Jej celem jest nakłonienie potencjalnych klientów do zmiany dotychczasowego konta firmowego na konto w HSBC. W kampanii wykorzystano przesyłki pocztowe oraz telefoniczny follow-up. Effectica Direct opracowała kreację dla kampanii.

Pierwsze efekty będą znane w połowie grudnia br.

Osoby odpowiedzialne za realizację kampanii od strony Klienta:

  • Urszula Trzcińska – Marketing Campaigns Team Leader
  • Marta Braun-Krzyżanowska – Marketing Campaign Manager

Ze strony Agencji kampanię przygotowali:

  • Beata Koleśnik – Art Director
  • Łukasz Maścianica – Copywriter
  • Grzegorz Emanowicz – Account Manager
PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu