Komputronik.pl liderem pod względem przywiązania do marki

Internetowy sklep Komputronik.pl ma najwyższy odsetek klientów, którzy filtrują jego ofertę w poszukiwaniu komputerów i gier – wynika z raportu Okazje.info oraz Opineo.pl opublikowanego w grudniu 2009 r. Komputronik.pl był filtrowany przez ponad 18% użytkowników. Według autorów raportu takiego przywiązania do marki nie udało się zbudować innym dużym graczom działającym w polskiej sieci Internet.

Specjaliści twierdzą, że coraz częściej użytkownicy internetowych porównywarek cen filtrują oferty z wybranych sklepów, które darzą zaufaniem. Przykładowo: we wrześniu 2009 roku taką opcję wybierało o 80% więcej użytkowników Okazje.info niż rok wcześniej. Oznacza to, że konsumenci podejmują decyzje zakupowe nie tylko pod wpływem ceny, ale także solidności sklepu – podkreślają autorzy raportu.

Polscy Internauci darzą sklepy internetowe coraz większym zaufaniem. Komputronik.pl w ciągu pierwszych 10 lat działalności – do września 2008 r. – zrealizował 1 mln zamówień. Kilkanaście miesięcy później – do grudnia 2009 roku – liczba zamówień zrealizowanych przez Komputronik.pl przekroczyła 1,4 mln. O dobrych wynikach decydują między innymi: szybka realizacja zamówień, bezpieczeństwo transakcji, duży wybór dostępnych produktów i komfort związany z brakiem konieczności wychodzenia z domu.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu