Canon: warsztat dla działów CRD w ramach programu Business Builder

Firma Canon Europe opracowała warsztat pt. „CRD Insight”, którego celem jest wsparcie centralnych działów reprograficznych (CRD) w dążeniu do optymalizacji wydajności. Nowy moduł, wchodzący w skład programu Canon Essential Business Builder, wykorzystuje wyniki z najnowszego raportu pt. „Reprografia korporacyjna: trendy i możliwości”, w którym wskazano, w jaki sposób działy CRD mogą zwiększyć swoją wartość dla wewnętrznych klientów i podnieść wydajność.

Warsztat składa się z trzech części. W trakcie pierwszej z nich prezentowane są najważniejsze informacje ze wspomnianego raportu. Uczestnicy zapoznają się głębiej z rynkiem CRD, z problemami i wyzwaniami operacyjnymi, które stoją przed działami CRD, a także z obszarami potencjalnego wzrostu i redukcji kosztów.

W drugiej części uczestnicy dowiadują się, jak wyszukać sposobności do ulepszenia istniejących i opracowania nowych usług. Poznają także strategie, dzięki którym klienci zyskują łatwość obsługi, dostęp do specjalistycznych porad, szerszy wybór i lepszą wartość, zaś działy CRD poprawiają swoje wyniki biznesowe. Odkrywają także inne, istotne czynniki, które należy wziąć pod uwagę podczas tworzenia strategii. Otrzymują wskazówki, jak promować zmiany wśród klientów i jak przeprowadzić ocenę powdrożeniową.

W trakcie trzeciej części uczestnicy analizują studium przypadku działu CRD, który poradził sobie z wyzwaniami i zwiększył skalę druku.

„Aby nasi klienci z działów CRD mogli w pełni wykorzystać swój potencjał, sięgnąć po technologię druku cyfrowego i poszerzyć ofertę usług, muszą otrzymać wsparcie i wskazówki biznesowe, a nie tylko naszą cyfrową technologię i specjalistyczną wiedzę w tym zakresie” – powiedział Chas Blanchard, dyrektor ds. marketingu w Canon Europe.

W celu uzyskania dodatkowych informacji o warsztacie, należy skontaktować się z lokalnym przedstawicielem firmy Canon.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu