Jan Kreft dołącza do zespołu Yellow Group

Agencja Yellow Group z Gdyni, odpowiadając na szerokie zapotrzebowanie rynkowe, rozszerzyła profil działalności o pełny zakres obsługi public relations. Osobą odpowiedzialną za ten obszar w strukturach Yellow Group został dr Jan Kreft. Docelowo dział PR’u ma zatrudniać kilku wysoko wykwalifikowanych specjalistów.
Jan Kreft jest obecnie wykładowcą dziennikarstwa na Uniwersytecie Gdańskim, szefem Studium Podyplomowego Marketingu i Reklamy na Uniwersytecie Gdańskim oraz Dyrektorem Studium Dziennikarstwa Międzynarodowego w Wyższej Szkole Międzynarodowych Stosunków Gospodarczych i Politycznych. Ma za sobą wieloletnie doświadczenie dziennikarskie (autor kilku tysięcy artykułów w prasie polskiej i zagranicznej m.in. „Polityka”, „Wprost”, „Newsweek”, „Życie Gospodarcze” itd.). Był także szefem działu ekonomicznego i zastępcą redaktora naczelnego „Dziennika Bałtyckiego”, dyrektorem marketingu Prasy Bałtyckiej, wydawcy „Dziennika Bałtyckiego”, korespondentem Agencji Reutersa oraz stałym współpracownikiem  „Gazety Bankowej”. Piastował także posadę Prezesa Zarządu DWWS, wydawcy m.in. dzienników „Prawo i Gospodarka”, „Życie”, czy „Tylko Rock”. Jan Kreft jest także autorem podręczników akademickich z zakresu zarządzania mediami i artykułów naukowych poświęconych mediom oraz public relations.

Przypomnijmy, iż agencja Yellow Group z Trójmiasta specjalizuje się w marketingu zintegrowanym, obejmującym tworzenie strategii marketingowych, identyfikację i realizację kampanii reklamowych ATL, BTL. Wśród dotychczasowych Klientów agencji znaleźli się m.in.: Grupa  LOTOS; TUW Concordia; Grupa Kęty; SELENA SA; SELENA Co; MERCOR SA; Ergo Hestia; INVESTA; Mazda; Port Lotniczy im. Lecha Wałęsy; ENERGA.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu