Cormedia rozpoczął współpracę z Gamet S.A.

przez | 15/12/2009

Dom mediowy Cormedia rozpoczął współpracę z firmą GAMET S.A., czołowym producentem dekoracyjnych akcesoriów wnętrzarskich. Pierwszym etapem tej współpracy jest rozpoczęta właśnie kampania reklamowa w wybranych serwisach tematycznych.

GAMET S.A. to działająca na wielu europejskich rynkach firma, która produkuje dekoracyjne akcesoria meblowe, budowlane i wnętrzarskie. 100% pakiet akcji kontrolowany jest przez fundusz private equity Enterprise Investors. Pierwszym etapem współpracy między GAMET S.A. a domem mediowym Cormedia jest rozpoczęta 1-ego grudnia kampania reklamowa w wybranych serwisach internetowych.

Kampania potrwa do końca roku i będzie prowadzona w dwóch dużych serwisach wnętrzarskich wchodzących w skład Grupy Meble.pl: meble.pl oraz emebel.pl. Głównym celem akcji jest prezentacja asortymentu reklamodawcy wśród odbiorcy internetowego, który korzysta z tego typu serwisów. W kampanii wykorzystane będą dwie niestandardowe formy reklamowe: w serwisie meble.pl będzie to corner expand a w przypadku emebel.pl patronat nad całym serwisem. Dobór serwisów nie był przypadkowy – serwisy Grupy Meble.pl są najpopularniejszymi i najchętniej odwiedzanymi serwisami wnętrzarskimi. Takie podejście ma wzmocnić efekt wizerunkowy i wpłynąć na lepszą świadomość marki wśród internautów.

Naszym założeniem jest prezentacja użytkownikom Internetu bardzo bogatej oferty produktowej Gamet. Różnorodność oferowanych wzorów, nowoczesna stylistyka naszego asortymentu zdeterminowały wybór form reklamowych w tej kampanii. Gamet jest znany, jako producent zapewniający perfekcyjną jakość produktów i wzornictwo trafiające w upodobania i tendencje na rynkach – więc zależało nam na tym, aby w serwisach branżowych być postrzeganym, jako ekspert w tej dziedzinie – mówi Monika Jaworska, specjalista ds. marketingu z firmy Gamet.

Skupiliśmy się w tej kampanii na prezentacji oferty klienta, pokazaniu pełnego asortymentu i na aspektach wizerunkowych. Realizacja takich założeń wymagała wyboru najlepszych powierzchni reklamowych oraz rekomendacji takich form, które najlepiej spełnią oczekiwania marketingowe kampanii. – dodaje Martyna Wróblewska, dyrektor sprzedaży sieci BUDOWNICTWOonline.

Dom mediowy Cormedia odpowiada za dostosowanie kreacji, planowanie i zakup mediów oraz za bieżącą optymalizację działań w trakcie trwania kampanii.