„TOŁPA – filozofia zdrowej pielęgnacji” napędzana przez Comarch CDN XL

przez | 15/12/2009

Producent kosmetyków firma Torf Corporation zakończyła pierwszy etap wdrożenia systemu Comarch CDN XL. Implementację przeprowadził Platynowy Partner Comarch – firma Infortes z Wrocławia. Nowoczesny system informatyczny wspiera sprzedaż i marketing, logistkę, a także księgowość i finanse oraz zarządzanie zasobami ludzkimi.

Torf Corporation z Kątów Wrocławskich jest producentem innowacyjnych kosmetyków znanych pod marką TOŁPA. Dzięki wysokim standardom jakości, bogatemu doświadczeniu badawczo-rozwojowemu oraz nowoczesnej technologii Torf Corporation dostarcza klientom bezpieczne, zdrowe i skuteczne produkty. Oferta przedsiębiorstwa kierowana jest zarówno do klientów detalicznych, jak i do ośrodków SPA oraz gabinetów kosmetycznych.

Przed wdrożeniem systemu Comarch CDN XL firma korzystała z programów pochodzących od kilku różnych dostawców. Brak odpowiedniej bazy danych był istotną barierą w rozwoju przedsiębiorstwa, zarówno jeżeli chodzi o nowe produkty, jak i rynki zbytu oraz kanały dystrybucji. Szczególnie trudne było sprostanie oczekiwaniom dużych sieci handlowych, z którymi współpracuje Torf Corporation. Dla firmy, stawiającej sobie za jeden z priorytetów najwyższy poziom obsługi klienta oraz zadowolenie partnerów biznesowych, istotne stało się posiadanie nowoczesnego systemu klasy ERP.

– Wybraliśmy system Comarch ze względu na to, że potrzebowaliśmy kompletnego rozwiązania, które zapewni nam stabilną obsługę informatyczną dzisiaj i w przyszłości. Firma Infortes – Partner Comarch świadczy nam profesjonalne usługi na każdym etapie projektu i zapewnia elastyczne podejście oraz zrozumienie naszych potrzeb. Jesteśmy po pierwszym etapie wdrożenia i już w tej chwili wiemy, że dzięki uruchomieniu CDN XL zrobiliśmy duży krok do przodu w zarządzaniu naszą firmą – mówi dr Ryszard Gumiński, dyrektor zarządzający Torf Corporation.

Comarch CDN XL jest obecnie głównym systemem informacyjnym Torf Corporation. Do najistotniejszych korzyści z wdrożenia można zaliczyć: podniesienie poziomu obsługi klientów, obniżenie pracochłonności obsługi zamówień, podniesienie rentowności sprzedaży, redukcję kosztów ewidencji i przetwarzania informacji w dziale księgowym. Obecnie trwa wdrożenie modułu wspierającego kompleksowo zarządzanie produkcją. System będzie optymalizował zarządzanie zasobami produkcyjnymi firmy, a także szczegółowo ewidencjonował informacje o zdarzeniach zachodzących na produkcji.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.