Tomasz Byskosz dołączył do polskiego zespołu Lenovo

Od 1 grudnia 2009 r. Tomasz Byskosz objął stanowisko marketing managera Lenovo Technology w Polsce. Będzie odpowiedzialny za koordynację działań marketingowych i PR a także wsparcie sprzedaży.

Byskosz ukończył studia prawnicze na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Wrocławskiego, a także studia podyplomowe z zarządzania i marketingu oraz zarządzania finansami w Akademii Ekonomicznej im. Oscara Langego we Wrocławiu.

Doświadczenie zawodowe zdobywał jako dyrektor marketingu producenta sprzętu IT Iiyama Polska w latach 1999-2004. Następnie przez rok zajmował się marketingiem i sprzedażą w Meet Music. Pełnił także funkcję dyrektora marketingu Travelplanet.pl. Od jesieni 2005 roku pracował we wrocławskiej agencji reklamowej Auriga Design Group jako dyrektor marketingu i sprzedaży.

Alicja Klemendorf, która dotychczas koordynowała działania marketingowe polskiego oddziału Lenovo Technology, przechodzi na urlop macierzyński.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu